IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |  Gregor Potočar z dvojno vlogo v SAP-u   |  Penny v stotih trgovinah uvedel sistem Scan&Go  |  Vseevropski plačilni sistem - EPI  |  Vukovarsko pivo v novem pakiranju  |  Grozdje bodo pobrali zeleno in ga zavrgli   |  Danes je svetovni dan čokolade  |  BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |   ||
   

Slovenija: ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde

16.11.2019
Potekala je največja ecommerce konferenca v regiji – Ecommerce Day 2019, ki se je v Ljubljani odvijala že 8. leto zapored. Izobraževalno-poslovni in informativni del vsako leto spremlja edinstvena podelitev nagrad za najboljše spletne trgovce v Sloveniji.
Na Gospodarsko razstavišče je prispelo več kot 400 obiskovalcev, tako domačih kot tujih. Med njimi so bili spletni trgovci, ecommerce strokovnjaki, številne stranke in domača podjetja. Čutiti je bilo izjemno pozitivno atmosfero, saj je Ljubljana na ta dan postala glavno središče ecommerca v regiji.
Predavatelji so prispeli z različnih koncev sveta in obudili aktualne teme dinamičnega ecommerce sveta.

Konferenca se je pričela s skladbo Por Una Cabeza izjemnega godalnega kvarteta Magnolija, nato pa je mag. Darko Dujič (izvršni direktor Ceneje d.o.o. in član uprave skupine Heureka) odprl konferenco Ecommerce Day 2019.

Predavanja so bila razdeljena v štiri sklope: Platform Performance, Payments & Fulfillment, Data & Consumer in Cross-Border Growth.

Ključno in uvodno predavanje strokovnjakinje z Baymard Instituta – prvič v Sloveniji!
Predavanja so se začela z Rebecco Hugo z Inštituta Baymard, ki nam je omogočila širšo sliko s področja UX, saj nam je osvetlila različne ugotovitve na podlagi 42.000 ur raziskav s področja UX. Dokaz njihove uspešnosti je tudi ta, da njihove produkte uporablja preko 3000 ecommerce podjetij v več kot 80-ih državah.

Tokrat je bilo na odru tudi nekaj svežine. Urban Cvek, ustanovitelj startupa Influee, nam je predstavil svojo platformo, ki je prav to, kar vse spletne trgovine potrebujejo. Povedal nam je, na kakšen način lahko dobite najbolj primernega influencerja za svojo spletno trgovino ter posledično uspešno promocijo svojih produktov.

Sledilo je predavanje SEO strokovnjaka Petra Mesarca, ki je podrobno povedal, kako pravilno izdelati spletno stran.

Ostala velika imena, ki so nastopila so bila Luka Gabrovšek, Aleksander Majhen in Michael Fabisiak.

Osrednji del predavanj – Data & Consumer
Ta sklop je odprla strokovnjakinja iz Googla Metka Svetlin s predavanjem Understanding the smart shopper and optimizing shopping strategy. Veliko zanimanje je vzbudil strokovnjak iz podjetja Segmentify, ki je dokaz, da je možno doseči 20-odstotno povečanje prihodkov, 9-kratno povečanje ROI in 30 % višji AOV.

Eden izmed predavateljev je bil tudi mag. Darko Dujič, ki je tudi odprl konferenco. Nastopil je z zanimivo temo, in sicer Kaj nam razkriva povpraševanje uporabnikov o blagovnih znamkah. Na njegovo predavanje se je navezala strokovnjakinja iz podjetja DataDo s predavanjem Consumer demand facts you always wanted to know but you didn’t know whom to ask. 

Na konferenci se je zvrstilo 15 predavanj. Poleg omenjenih je svoje znanje z nami delilo še nekaj odličnih predavateljev, ki so s svojim vrhunskim nastopom ter najnovejšimi ecommerce trendi obiskovalcem dvignili motivacijo ter posredovali aplikativno znanje dodane vrednosti, ki ga lahko že naslednji naslednji dan uporabijo v službi: Giovanni Bonanno, Clémence Viviani, Viktor Filonenko, Andraž Repar in Maja Voje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top