IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |  Valjevska pivovarna je dobila novega lastnika - Braurei Group Beograd   |  Malešičeva namesto Cajnarja na čelu KZ Metlika  |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  V Berlinu vrata odpira Zeleni teden  |  Aman gradi nakupovalni center v Kuli  |  Spar Hrvaška išče upokojence za delo na blagajni   |  Piva bodo označena s podatki o kalorični vrednosti  |  Med ogroženimi vrstami je tudi kava  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |   ||
   

Francija: E. Leclerc zmanjšal ceno 4600 izdelkom linije Marque Repère

09.01.2019
Trgovinska veriga E. Leclerc je sporočila, da zmanjšuje ceno približno 4600 izdelkom lastne blagovne znamk Marque Repère, kar velja za celotno koledarsko leto 2019.
 
 

Marque Repère je glavna trgovinska znamka verge E. Leclerc, njen zaščitni znak je rdeče-bela barva, cene na izdelke znotraj linije je E. Leclerc znižal 2. januarja, veljajo pa v vseh 681 prodajalnah po državi, Drive outletih in tudi, če izdelke naročiš na dom.
 
Izjema bodo le tisti izdelki znotraj lastne blagovne znamke, ki jih proizvajajo kmetovalci ter ribji izdelki, s čimer želi trgovec podpreti domače pridelovalce. "E. Leclerc se je od nekdaj boril za čim višjo kupno moč prebivalstva in dostop do kakovostnih izdelkov po zmerni ceni," je podjetje zapisalo v sporočilo za javnost.
 
Blagovna znamka Marque Repère vsebuje približno 5400 izdelkov, med katerimi je 75 % proizvedenih v Franciji, linijo pa sestavljajo hrana, pijača, kozmetika in čistila.



Nazaj
 


 
 
 
back to top