IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.01.2020 || Hofer s projektom Nasmeškotki zbral rekordnih 19.617 evrov   |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (video)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |  Kmalu pobuda za označevanje točnega porekla medu v EU  |   ||
   

Francija: E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin

06.12.2019
Potem, ko je Intermarche predstavil pobudo Franco-Score, je tudi največji francoski trgovec, sodeč po tržnem deležu, E. Leclerc, zagnal podobno idejo.
 
 
 
E. Leclerc je na svoje blagovne znamke Marque Repère, Nos Régions ont du Talent, Eco+, L'origine du gout in Tradizioni di Italia napisal jasno poreklo vseh sestavin, iz katerih so narejeni dotični izdelki. S tem želijo postati še nekoliko bolj transparenten trgovec.
 
Francoska veriga je v tem koledarskem letu predstavila tudi označevanje s "semaforjem" Nutri-Score, ki nakazuje na to, kako zdrav je izdelek. Kot so spročili s trgovca, se sodoben potrošnik ne zadovolji več le z napisom "Izdelano v EU", saj je ta pojem preveč širok, bo pa poteza velik izziv za dogovarjanje z distributerji.

Nazaj
 


 
 
 
back to top