IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.04.2020 || V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Omejitev nakupa alkohola na 12 buteljk vina in 24 piv  |  Walmart zaposlenim začel meriti temperaturo  |  Pekarna Stankoski v Pančevu odprla burekomat  |  Nemško ministrstvo proti prvoaprilskim šalam o koronavirusu  |  Zaradi pandemije se obeta tudi preložitev Expa  |  Kaufland poslovalnica (po okužbi) v Slavonskem Brodu spet odprta   |  Nov PerSu market u Banatskem Despotovcu  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |   ||
   

Francija: E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin

06.12.2019
Potem, ko je Intermarche predstavil pobudo Franco-Score, je tudi največji francoski trgovec, sodeč po tržnem deležu, E. Leclerc, zagnal podobno idejo.
 
 
 
E. Leclerc je na svoje blagovne znamke Marque Repère, Nos Régions ont du Talent, Eco+, L'origine du gout in Tradizioni di Italia napisal jasno poreklo vseh sestavin, iz katerih so narejeni dotični izdelki. S tem želijo postati še nekoliko bolj transparenten trgovec.
 
Francoska veriga je v tem koledarskem letu predstavila tudi označevanje s "semaforjem" Nutri-Score, ki nakazuje na to, kako zdrav je izdelek. Kot so spročili s trgovca, se sodoben potrošnik ne zadovolji več le z napisom "Izdelano v EU", saj je ta pojem preveč širok, bo pa poteza velik izziv za dogovarjanje z distributerji.

Nazaj
 


 
 
 
back to top