IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 27.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Slovenija: Dvig trenda spletnega nakupovanja

22.09.2021
V dnevih po sprejetju novih vladnih ukrepov tradicionalni trgovci in trgovski centri opažajo upad fizičnih obiskov v trgovinah, medtem ko spletni trgovci beležijo visoko rast nakupov. 

Na Ceneje.si opažamo, da je obisk spletnih trgovin v tem tednu dosegel kar 20-odstotno rast. Pričakujemo, da bo dvig trenda spletnega nakupovanja opazen vse do trenutka, ko bo vlada začela s sproščanjem epidemioloških ukrepov oziroma - ko bo slovensko prebivalstvo doseglo zadostno stopnjo precepljenosti, ki bi to omogočala.

Rast zaznavamo v vseh izdelčnih kategorijah, predvsem pa je ta opazna v tistih blagovnih segmentih, kjer kupci tradicionalno nakupe raje opravijo v fizičnih trgovinah – dom in vrt, pohištvo, športna oprema. Amadej Grošelj, podatkovni analitik, pravi: ???»Trenutni ukrepi spreminjajo nakupne navade Slovencev. Po dveh zaprtjih so se ljudje že navadili na novo realnost in vse pogosteje posegajo po spletnem nakupovanju tudi v kategorijah oz. pri nakupih izdelkov, za katere običajno raje obiščejo trgovine v živo???».

Podatki iz največje platforme za spletno nakupovanje Ceneje.si potrjujejo, da so novi vladni ukrepi imeli velik kratkoročen vpliv na obisk spletnih trgovin. Kaj nas čaka to jesen, bo odvisno izključno od nadaljevanja ukrepov, torej od stopnje precepljenost slovenskega prebivalstva.

 
 
 
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top