IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 07.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Irska: Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem

21.10.2019
Trgovec Dunnes Stores se je na Irskem po tržnem deležu nekoliko odlepil najbližjima zasledovalcema, britanskemu Tescu in še eni domači verigi SuperValu, navaja raziskovalna hiša Kantar.
 
Sodeč po podatkih Kantarja je v 12 tednih do 6. oktobra Dunnes Stores zabeležil 22,5-odstotni tržni delež, potem ko se mu je prodaja okrepila za 5,5 odstotka, zlasti na račun uspešne kampanje Shop & Save. SuperValu ima po navedbah poročila 21,2-odstotni delež, promet se mu je okrepil za 2 %, Tesco pa drži 21,2-odstotni delež pogače na zelenem otoku (1,3-odstotno povečanje prodaje).
 
"Glavna domača trgovca sta močno profitirala na račun nepričakovanega povečanja prodaje v kategoriji čistil. Kupci so v zadnjih 12 tednih za čistila porabili dodatnih 7,2 milijona EUR, kar pomeni 5,9 % več, kot v enakem obdobju lani," je povedala analitičarka pri agenciji Kantar, Charlotte Scott.
 
Tescu se je močno okrepila prodaja sladkarij, ki je sodeč po podatkih Kantarja v navedenem obdobju narasla za 31,1 odstotka. Britanski trgovec je bil zaslužen za kar 70-odstotni delež rasti kategorije na Irskem v zadnjih 12 tednih do 86. oktobra.
 
Rekorden tržni delež je dosegel nemški diskonter Aldi, ki si lasti že 12,6 % trga, potem ko je prodajo okrepil za 10,9 odstotka. V omenjenem obdobju je Aldi pozdravil okoli 21.000 novih stalnih strank. Lidlov tržni delež je le nekoliko manjši (11,9 %).
 
 


Nazaj
 



 
 
 
back to top