IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.08.2020 || Eurospin danes odprl najprej v Zadru!  |  Na Obali zadovoljni s turističnim obiskom  |  TC Voli odprl objekt v Danilovgradu   |  ZANIMIVOST: Nekdanja žrtev napada Edena Hazarda obogatela z vodko  |  "Jana summer alarm by Saatchi Croatia"  |  V Galiciji zaradi koronavirusa prepovedali kajenje  |  Oddali vlogo za milijardno podporo v okviru instrumenta SURE  |  Barcaffé v partnerstvu s podjetjem O. Kleiner predstavil embalažo kave brez aluminija   |  Aldi Nord sodelavce novači kar prek Instagrama  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do izbire"  |  Carlsberg letos pričakuje do 15-odstoten padec dobička iz poslovanja  |  Slovenija in ZDA sprejeli skupno izjavo o varnosti omrežij 5G  |  29.SOF 10. septembra v Ljubljani  |  ZANIMIVOST: Proizvajalec sladoleda Ben&Jerry's s koristnimi nasveti  |  Označevalni stolp Ikee v Ljubljani že postavljen  |  Prvi mož Appla Tim Cook med milijarderji  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do varne hrane"  |  MKGP:"Pravice potrošnika: Pravica do obveščenosti"  |  Pitje alkohola med mladostniki upada, a še vedno nad mednarodnim povprečjem  |  Ministrstvo: "Mladi kmetje so ključni nosilci razvoja podeželja"  |   ||
   

Irska: Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem

21.10.2019
Trgovec Dunnes Stores se je na Irskem po tržnem deležu nekoliko odlepil najbližjima zasledovalcema, britanskemu Tescu in še eni domači verigi SuperValu, navaja raziskovalna hiša Kantar.
 
Sodeč po podatkih Kantarja je v 12 tednih do 6. oktobra Dunnes Stores zabeležil 22,5-odstotni tržni delež, potem ko se mu je prodaja okrepila za 5,5 odstotka, zlasti na račun uspešne kampanje Shop & Save. SuperValu ima po navedbah poročila 21,2-odstotni delež, promet se mu je okrepil za 2 %, Tesco pa drži 21,2-odstotni delež pogače na zelenem otoku (1,3-odstotno povečanje prodaje).
 
"Glavna domača trgovca sta močno profitirala na račun nepričakovanega povečanja prodaje v kategoriji čistil. Kupci so v zadnjih 12 tednih za čistila porabili dodatnih 7,2 milijona EUR, kar pomeni 5,9 % več, kot v enakem obdobju lani," je povedala analitičarka pri agenciji Kantar, Charlotte Scott.
 
Tescu se je močno okrepila prodaja sladkarij, ki je sodeč po podatkih Kantarja v navedenem obdobju narasla za 31,1 odstotka. Britanski trgovec je bil zaslužen za kar 70-odstotni delež rasti kategorije na Irskem v zadnjih 12 tednih do 86. oktobra.
 
Rekorden tržni delež je dosegel nemški diskonter Aldi, ki si lasti že 12,6 % trga, potem ko je prodajo okrepil za 10,9 odstotka. V omenjenem obdobju je Aldi pozdravil okoli 21.000 novih stalnih strank. Lidlov tržni delež je le nekoliko manjši (11,9 %).
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top