IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore  |  Na sejmu PLMA v Amsterdamu 21. in 22. maja sedem slovenskih podjetij (FOTOREPORTAŽA)  |  Polleo Sport odprl trgovino v Kopru (VIDEO)  |  26. tradicionalna (Sparova) čistilna akcija Blejskega jezera  |  Po zagrebški konferenci distribucije in logistike revije InStore  |  Lidl začel z dostavo živil na dom  |  Na Ptuju 30. razstava Dobrote slovenskih kmetij  |  Ljubljanski vrečkomat na tržnici do septembra  |  Coop prevzel vseh 163 trgovin verige Netto  |  Voda Voda (spet) na F4 košarkarske evrolige  |  Coca-Cola predstavila novo verzijo pijače Fanta  |  Walmart v prvem četrtletju e-prodajo okrepil za tretjino  |  Skupina Petrol v prvem četrtletju okrepila dobiček  |  Severnoprimorska živilsko-predelovalna industrija na poti krožnega gospodarstva  |  Vabilo 28.maja na (brezplačni) “Dahua Starlight Show” (VIDEO)  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |  Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje  |  Puklavec Family Wines vstopa na trg rdečih vin z naložbo v S. Makedoniji  |  Alibaba s poslovnimi rezultati presegla pričakovanja  |   ||
   

Slovenija: Dujič: "Spletna industrija je ena najbolj zahtevnih in rastočih industrij!"

06.12.2018
Ceneje.do.o.o je danes v svojih novih prostorih na Štukljevi cesti v Ljubljani  predstavilo izsledke raziskave, ki sta jo v letošnjem letu izvedla Shopper’s Mind Slovenija in raziskovalna agencija Valicon:"Pregled spletnega nakupovanja 2018" (Trendi iskanja in prvi pogled simbioze fizične in spletnih trgovin). 
 
Ceneje d.o.o. , ki je v letošnjem letu postalo  del češke skupine Heureka katere slogan je "Shop smart” (Nakupuj pametno)  in ki upravlja največje primerjalne "platforme” v 9 evropskih državah, je predstavljal direktor Ceneje.si Darko Dujič (na fotografiji), ki je spregovoril  o tem kateri so ključni trendi razvoja Slovenije in regije, o trendih spletnega nakupovanja po kategorijah in o "online ter offline" nakupovanju slovenskih potrošnikov ter spodbudah za obe obliki nakupovanja. Dujič je med drugim dejal, da bomo v prihodnosti priče preobratu v dosedanji praksi, ko "off line" odreja in usmerja "on line" in da se bo dogajalo ravno obratno, predstavil pa je tudi nakupovanje in iskanje najbolj iskanih izdelkov v Sloveniji, ki so bili zmagovalci leta 2018.
 
Najbolj iskane znamke so: Samsung, Gorenje, Bosch, najbolj iskani izdelki pa telefon HUAWEI P20 Life64GB DS, Midnight Black, Samsung pametna ura - GEAR S3FRONTTER, črna in še en telefon XIAOMI Mi A164GB (5x) (Dual SIM), črn.
 
Glede pogleda v prihodnost je dejal :"Spletna industrija je ena najbolj zahtevnih in rastočih industrij!"
 
Ceneje. si že tretje leto zapored z blagovno znamko Shopper’s Mind deluje na področju pospeševanja ecommerce v Sloveniji.
 
Prek spletne strani smind.si in smind.hr ter conference Ecommerce Day skrbi za izobraževanje trgovcev, s tekmovanjem Spletni trgovec leta pa spodbuja razvoj najboljših spletnih praks, s podeljevanjem oznake zaupanja Certified Shop in povečuje zaupanje v spletno nakupovanje v regiji. 

Ceneje.si je vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje in spremljanje ponudb različnih spletnih trgovcev. Potrošniki na njem najdejo vse pomembne informacije v nakupnem procesu v skladu z njihovim vodilom: "Prva misel pred nakupom" ter postanejo del skupnosti spletnih kupcev, ki pomaga k bolj preudarnim nakupom.

Ceneje.si je del skupine Ceneje, ki vključuje tudi Jeftinije.hr in Idealno.rs, a tudi idealno.ba, ki so vodilne spletne strani za primerjavo in spremljanje ponudb spletnih trgovin na Hrvaškem, v Srbiji in BiH. V regiji uporabnikom spleta in mobilnih naprav vsak dan omogočajo primerjavo okoli enega milijona dnevno aktivnih ponudb skoraj 500 spletnih trgovcev ter izbiro med preko 700.000 izdelki v številnih kategorijah. Skupina Ceneje spletnim trgovcem ponuja urejen kanal, kjer konkurirajo na bolj transparenten način, in omogoča rast manjših spletnih trgovin, ki so pred tem imele zelo velike vstopne ovire in s temi manj priložnosti za začetek poslovanja.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top