IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |   ||
   

Slovenija: Drogi Kolinska obe veliki nagradi na konferenci Diggit

13.06.2018
V okviru sedme slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji TSmedie in Marketing magazina so podelili enajst zlatih nagrad in dve veliki. Največ zlatih nagrad, in sicer tri, je prejela agencija Enki, obe veliki nagradi pa je dobila Droga Kolinska.
 
 
V kategoriji trgovina je slavila "spletna skupnost Lidl Slovenija", ki so jo zasnovali v Mediodromu. Poleg enajstih zlatih nagrad je žirija izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike dveh  velikih nagrad. Pri obeh je naročnik Droga Kolinska oziroma njeno matično podjetje Atlantic Grupa.
 
Veliko nagrado za  digitalno strategijo je dobil projekt "Briljantna prebava", ki ga je ustvaril Pristop. Veliko nagrado pa je prejela akcija "Pizza potizza", delo Agencije 101.
 
Prijavljena dela je ocenjevala žirija pod vodstvom Barbare Randić, vodje tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija. V njej so bili še Sanja Likar, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja v Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja pri Pro Plus, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.

Nazaj
 


 
 
 
back to top