IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.03.2019 || Trikrat večji uvoz žganih pijač   |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Mlinar odprl prvo prodajalno na Finskem  |  Do poletja nov nakupovalni center v Županji  |  Cedevita ob abrahamu "vrača" TV reklame (VIDEO)  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Jutri odprtje trgovine ZK v Kočevju  |  Ocado v Washingtonu odpira ameriško pisarno  |  ICA z velikimi naložbami v spletno prodajo  |  Certifikat o zaščiti oljčnega olja Istra  |  Consilia prodajo lani povečala za 11,4 odstotka  |  V Vrovinu odprli prenovljeno Mlinotestovo trgovino  |  Pivka išče nove partnerje pri reji perutnine  |  Mercadona bo na Portugalskem odprla 150 trgovin  |   Najmočnejši Rusi bi radi prevzeli (močno) Dio  |  Mega Image prevzema trgovine Zanfir  |  MOP tudi z akcijo: “Imam svojo vrečko!”   |  Coca Cola v Manheimu z novo proizvodno linijo za 30 milijonov evrov  |  Barcaffè navdušil na Festivalu kave v Celju  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |   ||
   

Slovenija: Drogi Kolinska obe veliki nagradi na konferenci Diggit

13.06.2018
V okviru sedme slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji TSmedie in Marketing magazina so podelili enajst zlatih nagrad in dve veliki. Največ zlatih nagrad, in sicer tri, je prejela agencija Enki, obe veliki nagradi pa je dobila Droga Kolinska.
 
 
V kategoriji trgovina je slavila "spletna skupnost Lidl Slovenija", ki so jo zasnovali v Mediodromu. Poleg enajstih zlatih nagrad je žirija izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike dveh  velikih nagrad. Pri obeh je naročnik Droga Kolinska oziroma njeno matično podjetje Atlantic Grupa.
 
Veliko nagrado za  digitalno strategijo je dobil projekt "Briljantna prebava", ki ga je ustvaril Pristop. Veliko nagrado pa je prejela akcija "Pizza potizza", delo Agencije 101.
 
Prijavljena dela je ocenjevala žirija pod vodstvom Barbare Randić, vodje tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija. V njej so bili še Sanja Likar, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja v Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja pri Pro Plus, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.

Nazaj
 


 
 
 
back to top