IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

Slovenija: Drogi Kolinska obe veliki nagradi na konferenci Diggit

13.06.2018
V okviru sedme slovenske konference o digitalnih komunikacijah Diggit v organizaciji TSmedie in Marketing magazina so podelili enajst zlatih nagrad in dve veliki. Največ zlatih nagrad, in sicer tri, je prejela agencija Enki, obe veliki nagradi pa je dobila Droga Kolinska.
 
 
V kategoriji trgovina je slavila "spletna skupnost Lidl Slovenija", ki so jo zasnovali v Mediodromu. Poleg enajstih zlatih nagrad je žirija izmed vseh prijavljenih del izbrala tudi prejemnike dveh  velikih nagrad. Pri obeh je naročnik Droga Kolinska oziroma njeno matično podjetje Atlantic Grupa.
 
Veliko nagrado za  digitalno strategijo je dobil projekt "Briljantna prebava", ki ga je ustvaril Pristop. Veliko nagrado pa je prejela akcija "Pizza potizza", delo Agencije 101.
 
Prijavljena dela je ocenjevala žirija pod vodstvom Barbare Randić, vodje tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija. V njej so bili še Sanja Likar, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Jaka Lenardič, direktor agencije ENKI, Milena Jakovljevič, partnerica in vodja digitalnega marketinga v agenciji Mediodrom, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, Dušan Boldin, digitalni strateg v agenciji AV studio, Uroš Mihelčič, vodja trženja v Fordu, Jasna Kajtazovič, direktorica službe za razvoj in marketing v Abanki, Maka Lippai Senekovič, vodja oddelka internetnega trženja pri Pro Plus, in Katarina Borovšak, vodja blagovne znamke v Radenski.

Nazaj
 


 
 
 
back to top