IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Sodišče Musku in Twitterju omogočilo dogovor o prevzemu  |  Kmetijski pridelki pri pridelovalcih lani za 9,3 odstotka dražji  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Tesla začel proizvodnjo tovornjakov (najprej za Pepsi)  |  Nova Franca trgovina v Podgorici  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |   ||
   

Hrvaška: Drogerie markt predstavil rezultate

28.10.2013
Uprava podjetja je predstavila rezultate poslovnega leta 2012/13 na hrvaškem trgu. Delež omenjenega trgovca na trgu drogerijskih izdelkov tam znaša 25,84%. 
 
Nenehna širitev in usmerjenost na dopolnjevanje izbora ponudbe, ki kupcem omogoča bolj zdravo in kakovostno življenje, so dm-u zagotovili mesto tržnega vodje. Zaradi več kot 80.000-tih kupcev, ki kupujejo v dm-u, je podjetje v preteklem poslovnem letu podjetje pridelalo skupni promet v znesku 260 milijonov evrov. V poslovnem letu 2012/13 je dm vložil več kot 5,64 milijona evrov, veliki del pa so vložili v odprtje novih prodajaln in modernizacijo obstoječih.
 
Danes ima dm 152 prodajaln v 60-tih hrvaških mestih, v devetih poslovalnicah poslujejo tudi oddelki za zdravila brez recepta in medcinske izdelke. V preteklem poslovnem letu so odprli 42 novih delovnih mest.
 
Podjetje je lahko ponosno tudi na raziskavo agencije Ipsos (Ipsos Puls), ki je razkrila, da na Hrvaškem 91 odstotkov redno ali vsaj občasno kupuje izdelke znamke dm, 76 odstotkov vprašanih pa je se ima za zveste kupce pri dm-u.
 
Tržni delež podjetja je v poslovnem letu 2012/13 znašal slabih 26 odstotkov.

Nazaj
 
 
 
 
back to top