IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

Francija: Dr. Oetker dostavil ponudbo Unileverju za Also

13.02.2018

Iz Unileverja so sporočili, da so od podjetja Dr. Oetker dobili ponudbo za prevzem blagovne znamke Alsa, ki zajema kategorije prozvodov za pripravo peciva, tort in kolačev. 



Ponujena vrednost ni znana javnosti, s transakcijo pa bi bil zajet proizvodni obrat v Franciji.

Bauke Rouwers, generalni direktor francoske izpostave Unileverja, je razložil, da „v kontekstu globalne strategije in ustvarjanja trajnostne vrednosti, kategorija proivodov za pripravo peciva, tort in  kolačev ni del Unileverjeve "core " ponudbe."  

Didier Muller, generalni direktor podjetja Dr. Oetker Francija, je izjavil, da blagovna znamka Alsa s svojim "know-how.om" in kvaliteto, popolnoma dopolnjuje ponudbo Dr. Oetkerja.


Vir: esmmagazine.com



Nazaj
 


 
 
 
back to top