IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 24.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Povečan izvoz malin  |  Italija postavila rekord po porabi piva na prebivalca  |  Coca-Cola zainteresirana (tudi) za Knjaza Miloša  |  Lidl širi omrežje trgovin na Danskem  |  Začasno prekinjena proizvodnja Nutelle  |  Penny Market investira v trgovinsko znamko sveže hrane  |  Z novim letom prenovljena tržnica, marca še nova trgovina ZK v Kočevju  |  Dvoboj za Vinakoper očitno med KZ Agraria in Klet Brda  |  Nova mesnica Ravlić v zagrebških Gajnicah  |  Vrstni red največjih blagovnih znamk od začetka tisočletja (VIDEO)  |  Walmart z rastjo dobička v zadnjem kvartalu za 70% glede na leto prej  |   104.641 Hoferjevih kupcev s trajnostno vrečko  |  Lidl najavlja nadaljevanje širjenja v Srbiji  |  Nov primer salmonele v kebabu iz Poljske  |  Amazon zaslužil 11,2 milijard dolarjev, a ne bo plačal davka na dobiček   |  Pridelek oliv se je lani podovojil  |  Nov predsednik uprave Perutnine Ptuj je Enver Šišić  |  Začetek proizvodnje Zrenjaninskega piva  |  Red Bull z rekordnih 5,5 milijarde evrov prihodkov   |   ||
   

Hrvaška: Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila

19.07.2018
Od začetka SP v nogometu je podjetje Kraš - na določenih mestih, kjer so se nahajali navijači - podelilo kar 20 tisoč škatel piškotov Domaćica. To kultno dobroto so delili na letališču Zagreb, v Kaliningradu, Nižnem Novgorodu, Rostovu in Sočiju, pa vse do Moskve.
 
 
"Vzdušje že na letalu, na ulicah Moskve, pa potem na stadionu, je bilo fenomenalno. Moskovčani so na povsod lepo sprejeli in navijali za Hrvaško," je svoje vtise s SP obnovila predstavnica Kraša Marica Vidaković in dodaja, da so v Rusiji opravili tudi nekaj koristnih poslovnih sestankov.
 
V Rusiji so delili Domaćico vseh okusov in sicer povsod, kjer so bili prisotni hrvaški navijači. Prodaja tega izdelka naj bi se po njenih besedah v prvih desetih dneh julija podvojila!
 
Vidakovićeva dodaja, da je uspeh "kockastih" in dejstvo, da je Ivan Rakitić ambasador blagovne znamke, odličen marketinški veter v hrbet, za preboj tudi na ruskem trgu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top