IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira jutri v Ilirski Bistrici  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Kaj so kupci v letu 2018 največ iskali?  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |   Sberbank začel sprejemati ponudbe za prodajo svojega deleža v Agrokorju  |  Aldi Süd in Aldi Nord bosta sodelovala še bolj  |  Vlada želi bolj zdravo (predelano) hrano  |  Mastercard in Microsoft združujeta moči   |   ||
   

Hrvaška: Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila

19.07.2018
Od začetka SP v nogometu je podjetje Kraš - na določenih mestih, kjer so se nahajali navijači - podelilo kar 20 tisoč škatel piškotov Domaćica. To kultno dobroto so delili na letališču Zagreb, v Kaliningradu, Nižnem Novgorodu, Rostovu in Sočiju, pa vse do Moskve.
 
 
"Vzdušje že na letalu, na ulicah Moskve, pa potem na stadionu, je bilo fenomenalno. Moskovčani so na povsod lepo sprejeli in navijali za Hrvaško," je svoje vtise s SP obnovila predstavnica Kraša Marica Vidaković in dodaja, da so v Rusiji opravili tudi nekaj koristnih poslovnih sestankov.
 
V Rusiji so delili Domaćico vseh okusov in sicer povsod, kjer so bili prisotni hrvaški navijači. Prodaja tega izdelka naj bi se po njenih besedah v prvih desetih dneh julija podvojila!
 
Vidakovićeva dodaja, da je uspeh "kockastih" in dejstvo, da je Ivan Rakitić ambasador blagovne znamke, odličen marketinški veter v hrbet, za preboj tudi na ruskem trgu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top