IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Hrvaška: Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila

19.07.2018
Od začetka SP v nogometu je podjetje Kraš - na določenih mestih, kjer so se nahajali navijači - podelilo kar 20 tisoč škatel piškotov Domaćica. To kultno dobroto so delili na letališču Zagreb, v Kaliningradu, Nižnem Novgorodu, Rostovu in Sočiju, pa vse do Moskve.
 
 
"Vzdušje že na letalu, na ulicah Moskve, pa potem na stadionu, je bilo fenomenalno. Moskovčani so na povsod lepo sprejeli in navijali za Hrvaško," je svoje vtise s SP obnovila predstavnica Kraša Marica Vidaković in dodaja, da so v Rusiji opravili tudi nekaj koristnih poslovnih sestankov.
 
V Rusiji so delili Domaćico vseh okusov in sicer povsod, kjer so bili prisotni hrvaški navijači. Prodaja tega izdelka naj bi se po njenih besedah v prvih desetih dneh julija podvojila!
 
Vidakovićeva dodaja, da je uspeh "kockastih" in dejstvo, da je Ivan Rakitić ambasador blagovne znamke, odličen marketinški veter v hrbet, za preboj tudi na ruskem trgu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top