IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Hrvaška: Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila

19.07.2018
Od začetka SP v nogometu je podjetje Kraš - na določenih mestih, kjer so se nahajali navijači - podelilo kar 20 tisoč škatel piškotov Domaćica. To kultno dobroto so delili na letališču Zagreb, v Kaliningradu, Nižnem Novgorodu, Rostovu in Sočiju, pa vse do Moskve.
 
 
"Vzdušje že na letalu, na ulicah Moskve, pa potem na stadionu, je bilo fenomenalno. Moskovčani so na povsod lepo sprejeli in navijali za Hrvaško," je svoje vtise s SP obnovila predstavnica Kraša Marica Vidaković in dodaja, da so v Rusiji opravili tudi nekaj koristnih poslovnih sestankov.
 
V Rusiji so delili Domaćico vseh okusov in sicer povsod, kjer so bili prisotni hrvaški navijači. Prodaja tega izdelka naj bi se po njenih besedah v prvih desetih dneh julija podvojila!
 
Vidakovićeva dodaja, da je uspeh "kockastih" in dejstvo, da je Ivan Rakitić ambasador blagovne znamke, odličen marketinški veter v hrbet, za preboj tudi na ruskem trgu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top