IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 07.10.2022 || DZ potrdil zamrznitev cen šolskih malic  |   Carrefour s PepsiCom uporablja robote za prodajo izbranih izdelkov  |  Hofer z donacijo podprl razvoj talentov pod okriljem programa Botrstvo  |  Poziv k sodelovanju pri organiziranem ribolovu cipljev  |  Na Otoku jutri zaradi stavke na tirih le petina vlakov  |  Prenovili Tuš supermarket Kočevje  |  Nabavni vrh 2022  |  Diageo kupil znamko kavnega likerja Mr Black  |  Esselunga se je pridružila Epic Partners  |  Večer: "Kupi sadre ostajajo v naravi, policija išče povzročitelja"  |  Izpostavili pomen mladih pri razvoju kmetijstva  |  Blagovna znamka "Naše najboljše" bogatejša za 14 novih ponudnikov  |  Uspešen zaključek 4. dobrodelnega zbiranja pleničk v dm prodajalnah   |  Kitajci ljubijo rdeče vino iz kleti Vinakoper!  |  Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap  |  Kruh "Sava" bo tudi naslednja dva meseca stal 53,50 dinarjev  |  Univerexport v Popovici odprl novo trgovino  |  Aldi je omejil količino nakupa ultrapasteriziranega mleka Łaciate   |   Ekonomista opozarjata na upravljanje z odpadki  |  Trgovina na drobno tudi avgusta upadla, v Sloveniji najvišja rast  |   ||
   

Slovenija: Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju

07.12.2018
Domači spletni trgovci imajo v Sloveniji prednost pred tujimi, slovenskost pa je potrošnikom pri nakupovanju še vedno pomembna, je na včerajšnji predstavitvi raziskave o spletnem trgu med drugim dejal direktor družbe Ceneje Darko Dujič.
 
 
Priročna, preprosta in zaupanja vredna izbira je po njegovih besedah pomembna za povezanega in informiranega potrošnika.
 
V Sloveniji je bilo le 12 odstotkov nakupov pri globalnih trgovcih, kot so Amazon, Ebay ali Aliexpress, medtem ko ta delež na Hrvaškem že dosega skoraj 20 odstotkov.
 
"Polovica slovenskih kupcev rada nakupuje predvsem v slovenskih spletnih trgovinah. Slovenskost je pri slovenskih potrošnikih zelo pomembna," je ocenil Dujič.
 
V Sloveniji imamo sicer enega izmed največjih deležev prodajnih površin fizičnih trgovin na prebivalca, kar pomeni, da gremo s spleta lahko zelo hitro v fizično trgovino.
 

Nazaj
 
 
 
 
back to top