IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 14.12.2018 || Bo spletna prodaja že kmalu pred tradicionalno?  |  Lidl v pomoč slepim in slabovidnim  |  Protimonopolni urad preložil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Sindikat delavcev Colruytu preprečil uvedbo nočnih izmen  |  Lastnikom Perutnine Ptuj pred prodajo petkrat višje izplačilo  |  V Prekmurju začeli proizvajati konopljin med  |  Tesla Voda kmalu v trgovinah (tudi na tujem)  |  Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja   |  Petrol v prihodnjem letu načrtuje 5,6 milijarde evrov prihodkov  |  Lenta v St. Peterburgu odprla peti letošnji hipermarket  |  Continente lansiral še SKU št. 300  |  V Carlsbergu lepilo namesto plastike v pakiranjih  |  Spletna prodaja v Evropi povsod napreduje  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |   ||
   

Slovenija: Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju

07.12.2018
Domači spletni trgovci imajo v Sloveniji prednost pred tujimi, slovenskost pa je potrošnikom pri nakupovanju še vedno pomembna, je na včerajšnji predstavitvi raziskave o spletnem trgu med drugim dejal direktor družbe Ceneje Darko Dujič.
 
 
Priročna, preprosta in zaupanja vredna izbira je po njegovih besedah pomembna za povezanega in informiranega potrošnika.
 
V Sloveniji je bilo le 12 odstotkov nakupov pri globalnih trgovcih, kot so Amazon, Ebay ali Aliexpress, medtem ko ta delež na Hrvaškem že dosega skoraj 20 odstotkov.
 
"Polovica slovenskih kupcev rada nakupuje predvsem v slovenskih spletnih trgovinah. Slovenskost je pri slovenskih potrošnikih zelo pomembna," je ocenil Dujič.
 
V Sloveniji imamo sicer enega izmed največjih deležev prodajnih površin fizičnih trgovin na prebivalca, kar pomeni, da gremo s spleta lahko zelo hitro v fizično trgovino.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top