IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Slovenija: Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju

07.12.2018
Domači spletni trgovci imajo v Sloveniji prednost pred tujimi, slovenskost pa je potrošnikom pri nakupovanju še vedno pomembna, je na včerajšnji predstavitvi raziskave o spletnem trgu med drugim dejal direktor družbe Ceneje Darko Dujič.
 
 
Priročna, preprosta in zaupanja vredna izbira je po njegovih besedah pomembna za povezanega in informiranega potrošnika.
 
V Sloveniji je bilo le 12 odstotkov nakupov pri globalnih trgovcih, kot so Amazon, Ebay ali Aliexpress, medtem ko ta delež na Hrvaškem že dosega skoraj 20 odstotkov.
 
"Polovica slovenskih kupcev rada nakupuje predvsem v slovenskih spletnih trgovinah. Slovenskost je pri slovenskih potrošnikih zelo pomembna," je ocenil Dujič.
 
V Sloveniji imamo sicer enega izmed največjih deležev prodajnih površin fizičnih trgovin na prebivalca, kar pomeni, da gremo s spleta lahko zelo hitro v fizično trgovino.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top