IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Nemčija: Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti

22.10.2018
Nemška vlada in predstavniki prehrambene industrije so dosegli sporazum o zmanjšani količini soli, sladkorja in masti v prehrambenih proizvodih, da bi s tem zmanjšali raven debelosti, kar velja še posebej za otroke, so sporočili minulo sredo z ministarstva za kmetijstvo in prehrano.

Cilj sporazuma, ki se mora izpolniti do leta 2025,  je zmanjšati število obolelih kot posledica napačne prehrane.

Prehrambena industrija se je obvezala, da bo že z naslednjim letom  znižala količino sladkorja, masti in soli u svojih proizvodih. Predvidena je tudi manjša količina posameznih obrokov.
 
Krovno združenje nemške prehrambene industrije (BLL) je sporočilo, da se počuti odgovorno v borbi proti prehranskim boleznim.  
 
Organizacija za zaščito potrošnikov Foodwatch kritizira dejstvo, da je industriji prepuščeno,  da sama določa hitrost uveljavitve tega dogovora.

Nazaj
 


 
 
 
back to top