IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Slovenija: Dogodek o digitalnih trendih 09DIGGIT

12.05.2022
Dva odra, 30 govorcev, en pametni dogodek – danes v ljubljanskem Viba filmu poteka dan za prihodnost, ki obiskovalcem razkriva trende, ki nam bodo krojili novo ero, v katero vstopamo.

Tuji in domači strokovnjaki s področij marketinga, komunikacij, financ, mobilnosti, prehrane, kozmetike in zabave  več kot tisoč obiskovalcem od zgodnjih jutranjih ur do poznega popoldneva razkrivajo kako biti ne le v koraku s časom, temveč celo pred njim. 

Na dveh odrih, poimenovanih DIG in GIT, odgovarjajo na vprašanja, kot so: Kakšen je vpliv umetne inteligence na posameznika in družbo? Kakšna je prihodnost dela? Kako ustvarjati avtentično kakovostno vsebino? Kako novi trendi vplivajo na prihodnost oglaševanja? Imamo vizijo razvoja interneta? Kakšen je potencial NTF-jev in na katera področja delovanja družbe bodo vplivali? Kakšna je prihodnost prehranjevanja? Je morda veganska? Kako se trendu "čiste" kozmetike prilagaja kozmetična industrija? 

Seveda ne gre brez protiuteži, v teh časih še kako zaželenega druženja v več odmorih za kavice, kozarček vina, prigrizke in odlično kosilo. 
bla


Nazaj
 
 
 
 
back to top