IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |  Sarajevska pivovarna ponovo proizvaja pivo Löwe  |  Spar prihaja v Zlatar  |  Barry Callebaut prevzema avstralski GKC Foods  |  Tesco prestavlja spletni projekt  |   ||
   

Slovenija: Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl

22.03.2019
Priznanje za oglaševalsko osebnost letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas, poroča spletna stran Marketing Magazin.
 
 
"Mojca Randl je prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. Izhodišče in središče njenega delovanja je agencija Formitas, ki jo je ustanovila leta 1988. V vsem tem času je bil Formitas stabilna, zanesljiva, zaupanja vredna agencija. Mojca pa se nikoli ni zamejila z obzidjem svoje agencije in svojih poslovnih interesov," utemeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ).
 
Poudarjajo tudi razvoj in uspehe Formitasa (vključno s številnimi nagradami, med katerimi je tudi aktualna  zlata nagrada Effie 2018)), "tako doma kot v mednarodnem prostoru". Uspehi te agencije v utemeljitvi kažejo zmožnost razumevanja sprememb in potreb gospodarstva ter družbe.
 
Pri 27-ih letih je bila prva direktorica Zlatega bobna, sodelovala je pri postavljanju Slovenskega oglaševalskega festivala, pri nastajanju Slovenske oglaševalske zbornice, ne prav daleč, ko je nastajalo Oglaševalsko razsodišče. "Vizionarstvo in ne le sprejemanje, temveč tudi generiranje sprememb je Randlova izkazovala ves čas prisotnosti na slovenski marketinški sceni," še piše v utemeljitvi.

Mojca Randl bo tudi na naslovnici nove, 454. številke Marketing magazine, ki izide 30. marca. "Vsak dan, vsak teden, vsako leto prinese nekaj novega, drugačnega. Vsak dan je nov izziv. Zame, ki obožujem izzive, je to ena od največjih prednosti naše dejavnosti. Nikoli ni enako, ves čas se vse spreminja in vsak trenutek moraš biti pripravljen in dovolj radoveden, da si kos novostim, spremembam in izzivom. To je nekaj najlepšega in najboljšega, kar lahko v svoji karieri doživljaš. Ni bolje in slabše, je samo odlično in drugačno. Če imaš svoje delo rad in če imaš odlične odnose s sodelavci, potem je tudi v težjih situacijah lažje," je ob prejeti nagradi povedala Mojca.

Nazaj
 


 
 
 
back to top