IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

Slovenija: Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl

22.03.2019
Priznanje za oglaševalsko osebnost letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas, poroča spletna stran Marketing Magazin.
 
 
"Mojca Randl je prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. Izhodišče in središče njenega delovanja je agencija Formitas, ki jo je ustanovila leta 1988. V vsem tem času je bil Formitas stabilna, zanesljiva, zaupanja vredna agencija. Mojca pa se nikoli ni zamejila z obzidjem svoje agencije in svojih poslovnih interesov," utemeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ).
 
Poudarjajo tudi razvoj in uspehe Formitasa (vključno s številnimi nagradami, med katerimi je tudi aktualna  zlata nagrada Effie 2018)), "tako doma kot v mednarodnem prostoru". Uspehi te agencije v utemeljitvi kažejo zmožnost razumevanja sprememb in potreb gospodarstva ter družbe.
 
Pri 27-ih letih je bila prva direktorica Zlatega bobna, sodelovala je pri postavljanju Slovenskega oglaševalskega festivala, pri nastajanju Slovenske oglaševalske zbornice, ne prav daleč, ko je nastajalo Oglaševalsko razsodišče. "Vizionarstvo in ne le sprejemanje, temveč tudi generiranje sprememb je Randlova izkazovala ves čas prisotnosti na slovenski marketinški sceni," še piše v utemeljitvi.

Mojca Randl bo tudi na naslovnici nove, 454. številke Marketing magazine, ki izide 30. marca. "Vsak dan, vsak teden, vsako leto prinese nekaj novega, drugačnega. Vsak dan je nov izziv. Zame, ki obožujem izzive, je to ena od največjih prednosti naše dejavnosti. Nikoli ni enako, ves čas se vse spreminja in vsak trenutek moraš biti pripravljen in dovolj radoveden, da si kos novostim, spremembam in izzivom. To je nekaj najlepšega in najboljšega, kar lahko v svoji karieri doživljaš. Ni bolje in slabše, je samo odlično in drugačno. Če imaš svoje delo rad in če imaš odlične odnose s sodelavci, potem je tudi v težjih situacijah lažje," je ob prejeti nagradi povedala Mojca.

Nazaj
 


 
 
 
back to top