IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.04.2019 || "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |  Snago "pripojili" k JP Vodovod-Kanalizacija  |   ||
   

Slovenija: Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl

22.03.2019
Priznanje za oglaševalsko osebnost letos prejme Mojca Randl, ustanoviteljica in direktorica skupine Formitas, poroča spletna stran Marketing Magazin.
 
 
"Mojca Randl je prepoznavna osebnost slovenskega oglaševanja že 30 let. Izhodišče in središče njenega delovanja je agencija Formitas, ki jo je ustanovila leta 1988. V vsem tem času je bil Formitas stabilna, zanesljiva, zaupanja vredna agencija. Mojca pa se nikoli ni zamejila z obzidjem svoje agencije in svojih poslovnih interesov," utemeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ).
 
Poudarjajo tudi razvoj in uspehe Formitasa (vključno s številnimi nagradami, med katerimi je tudi aktualna  zlata nagrada Effie 2018)), "tako doma kot v mednarodnem prostoru". Uspehi te agencije v utemeljitvi kažejo zmožnost razumevanja sprememb in potreb gospodarstva ter družbe.
 
Pri 27-ih letih je bila prva direktorica Zlatega bobna, sodelovala je pri postavljanju Slovenskega oglaševalskega festivala, pri nastajanju Slovenske oglaševalske zbornice, ne prav daleč, ko je nastajalo Oglaševalsko razsodišče. "Vizionarstvo in ne le sprejemanje, temveč tudi generiranje sprememb je Randlova izkazovala ves čas prisotnosti na slovenski marketinški sceni," še piše v utemeljitvi.

Mojca Randl bo tudi na naslovnici nove, 454. številke Marketing magazine, ki izide 30. marca. "Vsak dan, vsak teden, vsako leto prinese nekaj novega, drugačnega. Vsak dan je nov izziv. Zame, ki obožujem izzive, je to ena od največjih prednosti naše dejavnosti. Nikoli ni enako, ves čas se vse spreminja in vsak trenutek moraš biti pripravljen in dovolj radoveden, da si kos novostim, spremembam in izzivom. To je nekaj najlepšega in najboljšega, kar lahko v svoji karieri doživljaš. Ni bolje in slabše, je samo odlično in drugačno. Če imaš svoje delo rad in če imaš odlične odnose s sodelavci, potem je tudi v težjih situacijah lažje," je ob prejeti nagradi povedala Mojca.

Nazaj
 


 
 
 
back to top