IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.10.2021 || Dnevnik:"Na obzorju novi lastniki Mercatorja"  |  Haier odslej tudi v Sloveniji  |  Varjenje "rdečega" piva kmalu v Laškem  |  Gerd Chrzanowski prevzema naloge šefa Schwarz grupe  |  Nov Univerexport v Beočinu  |  Podgoršek na konferenci Treh morij poudaril pomen večje proizvodnje beljakovin  |  Nova pravila EU bodo povzročila dvig cen  |  Evropski simpozij hrane med 6.in 8.novembrom v Ljubljani  |  V četrtek Akademija strojništva 2021  |  Nov Maxi supermarket v Subotici  |  Spar Slovenija podaril tono hrane za reševalne in terapevtske živali  |   Žabka preizkuša Jush aplikacijo za dostavo na dom  |  Odprta kuhna se poslavlja, prihodnje leto jubilejna sezona  |  16. razpis za nacionalne štipendije L'Oréal-Unesco  |  8. FMCG Retail Summit revije InStore v Beogradu (do 1.novembra cenejše prijave)!  |   Kmalu še dve odprtji Lidla in sicer v Kruševcu in Bački Palanki  |  Sadje bo v ospredju letošnjega tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Dogajanje na Expu v znamenju EU  |  Ifo:"Razpoloženje v gospodarstvu krojijo težave v dobavnih verigah"  |  Na Gospodarskem razstavišču potekal sejem Narava-zdravje  |   ||
   

Kitajska: Dobiček Alibabe v četrtletju nazadoval za pet odstotkov

03.08.2021
Kitajski spletni trgovec Alibaba je četrtletje do konca junija sklenil z nižjimi dobičkom kot v enakem obdobju lani. Upadel je za pet odstotkov na 45,1 milijarde juanov (5,87 milijarde evrov). 

 
 
 


Nazadovanje je tudi posledica aprilske globe. Prihodki velikana so medletno porasli za 34 odstotkov na 31,9 milijarde dolarjev (26,85 milijarde evrov).

Alibaba je prvi od kitajskih tehnoloških gigantov, ki so jim začele kitajske oblasti dihati za ovratnik. V Pekingu so namreč zaskrbljeni zaradi hitre rasti teh podjetij in varnosti podatkov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Kitajski regulatorji so tako spletnega trgovca aprila na podlagi očitka o zaviranju konkurence kaznovali z globo v višini 2,78 milijarde dolarjev (2,34 milijarde evrov). Po tistem so kitajske oblasti sprejele še več drugih ukrepov zoper velike digitalne igralce na kitajskem trgu, s tem pa potisnile navzdol tečaje njihovih delnic.

Ne glede na to Alibaba beleži ugodne poslovne številke, pandemija covida-19 pa je k njim dodatno prispevala, saj je spodbudila spletne nakupe. 34-odstotna rast prihodkov pa vendarle ni prepričala analitikov, ki so napovedovali, da bo skok glede na enako trimesečje lani 49-odstoten.

Nazaj
 


 
 
 
back to top