IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 07.07.2020 || Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |  Gregor Potočar z dvojno vlogo v SAP-u   |  Penny v stotih trgovinah uvedel sistem Scan&Go  |  Vseevropski plačilni sistem - EPI  |  Vukovarsko pivo v novem pakiranju  |  Grozdje bodo pobrali zeleno in ga zavrgli   |  Danes je svetovni dan čokolade  |  BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |   ||
   

Slovenija: Dnevnik:"Izbrana kakovost Slovenija za meso in mleko zamrznjena"

13.01.2020
Današnji Dnevnik je objavil, da pridelovalci in predelovalci mleka in mesa že več kot leto dni (od 1. januarja 2019) ne zbirajo z zakonom predpisanega prispevka za promocijo mesa in mleka pod oznako Izbrana kakovost Slovenija.
 
Posledično stoji tudi sektorska promocija.Denar za to dogovorjeno promocijo zbirajo samo sadjarji. "Zbiranje prispevka za sektorsko promocijo mesa in mleka z oznako Izbrana kakovost Slovenija stoji že več kot leto dni," so med drugim zapisali v Dnevniku in tako je vprašljiv namen slogana: "Naša super hrana" s katero naj bi domače potrošnike prepričevali v nakup lokalno pridelanega in predelanega mesa in mleka.
 
Navedli so podatek, da je nova startegija s to promocijo začela veljati leta 2018 in da naj bi v šestih letih za to promocijo namenili 9,8 milijona evrov oz.1,6 milijiona na leto.
 
Po podatkih MKGP so v letu 2019 denar za promocijo prispevali le letni zavezanci, od lanskega junija pa sektorske promocije mesa in mleka ni več. Agrarni ekonomist Aleš Kuhar je zaradi tega za Dnevnik ogorčen:"Kot da smo Borundi. Ustavitev zbiranja za promocijo je nerazumna poteza...".
 
Nadaljujejo, da so v letu 2019 denar za promocijo zbirali le sadjarji , ki so v shemo vstopili kot zadnji. Pridelovalci sadja so tako v tem času prispevali 77.271.10 evra, predelovalci sicer le 6,75 evra, po zakonu pa morajo prispevek za lani plačati do konca januarja 2020.  

Nazaj
 


 
 
 
back to top