IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.01.2020 || Intermarche je umaknil 140 aditivov, predstavili so "Franco-score"  |   Ocado sodeluje z japonskim Aeonom  |  Kmetijstvo in gastronomija z roko v roki pri promociji  |  Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)  |  Carrefour na nakupovalnem pohodu - prevzel še Potager city  |  Conad prodajo PL kategorije lani povečal za 8 odstotkov  |  V kratkem možnost plačila s QR kodo  |  Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu  |  Šok: Kaufland se umika iz Avstralije!  |  Petrol bo vodila Nada Drobne Popović   |  Eurospin letos z 20 diskonti (končno) prihaja tudi na Hrvaško  |  Marsova zaobljuba našemu planetu (VIDEO)  |  Mina:"Poslovanje PUL se je izboljšalo!"  |  Kupci imajo radi organske proizvode toda...   |  Tuš s projektom Šolar na smuči osrečil otroke  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov narasla za 9 %  |  Hrvaški proizvajalci prek Spara prodali za 74 milijonov evrov  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov  |  Aleja bo odprta 19.marca (VIDEO)  |  MI Braća Pivac prevzela Kraš  |   ||
   

Slovenija: Dnevnik:"Izbrana kakovost Slovenija za meso in mleko zamrznjena"

13.01.2020
Današnji Dnevnik je objavil, da pridelovalci in predelovalci mleka in mesa že več kot leto dni (od 1. januarja 2019) ne zbirajo z zakonom predpisanega prispevka za promocijo mesa in mleka pod oznako Izbrana kakovost Slovenija.
 
Posledično stoji tudi sektorska promocija.Denar za to dogovorjeno promocijo zbirajo samo sadjarji. "Zbiranje prispevka za sektorsko promocijo mesa in mleka z oznako Izbrana kakovost Slovenija stoji že več kot leto dni," so med drugim zapisali v Dnevniku in tako je vprašljiv namen slogana: "Naša super hrana" s katero naj bi domače potrošnike prepričevali v nakup lokalno pridelanega in predelanega mesa in mleka.
 
Navedli so podatek, da je nova startegija s to promocijo začela veljati leta 2018 in da naj bi v šestih letih za to promocijo namenili 9,8 milijona evrov oz.1,6 milijiona na leto.
 
Po podatkih MKGP so v letu 2019 denar za promocijo prispevali le letni zavezanci, od lanskega junija pa sektorske promocije mesa in mleka ni več. Agrarni ekonomist Aleš Kuhar je zaradi tega za Dnevnik ogorčen:"Kot da smo Borundi. Ustavitev zbiranja za promocijo je nerazumna poteza...".
 
Nadaljujejo, da so v letu 2019 denar za promocijo zbirali le sadjarji , ki so v shemo vstopili kot zadnji. Pridelovalci sadja so tako v tem času prispevali 77.271.10 evra, predelovalci sicer le 6,75 evra, po zakonu pa morajo prispevek za lani plačati do konca januarja 2020.  

Nazaj
 


 
 
 
back to top