IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Nemčija: Dm in Edeka krepita program kozmetike

19.09.2018
Dva nemška trgovca sta pred kratkim razširila ponudbo na področju kozmetike in lepotilnih izdelkov. 
 
 
Veriga drogerij Dm je predstavila znamko 183 Days, ki je namenjena nekoliko mlajšim uporabnicam. Ime pomeni, da se bo ponudba znotraj omenjene blagovne znamke menjala na vsakih 6 mesecev (183 dni). "Inovativni koncept nam omogoča, da se vsakih 183 prilagodimo novim trendom, poleg tega pa so izdelki brez živalskega izvora,” so s trgovca sporočili za Lebensmittel Zeitung.

Nabor ponudbe je razširil tudi največji nemški trgovec Edeka, ki predstavlja blagovno znamko Blüte-Zeit, linijo 21 naravno pridelanih izdelkov za nego las in kože.
 
Celotna blagovna znamka je veganska, izdelana v Hamburgu in nosi pečat Natrue, ki po svetu združuje proizvajalce ekoloških kozmetičnih izdelkov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top