IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 08.07.2020 || V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |  Blagovna znamka: "Naše najboljše", se je predstavila  |  Aldi v partnerstvu s Plantonom preprečuje klanje moških piščancev  |  GSK in PMI skupaj v proizvodnjo cepiva za Covid-19  |  Kmetijska zadruga Agro-MV iz Sivca bo gradila sušilnico   |  Albert Heijn prevzema Jumbo Heerschap prodajalne  |  Nemčija lani največja evropska izvoznica čokolade  |  Iščejo (naj) inovativno jed iz topinamburja in štrbonclja  |  Raziskava: "E-prodaja živil bo letno rasla za 23 odstotkov"  |  Tikveš na tekmovanju Citadelles du Vin osvojil štiri zlate medalje  |  Hofer donira 5000 evrov v podporo otroškega tabora  |  Pridelek ekološko pridelanega sadja v 2019 manjši kot v 2018  |  Uber za 2,35 milijarde evrov kupuje dostavno službo Postmates  |  Okrogla miza o mobilizaciji evropskega podeželja  |  V Kragujevcu postavili prvi reciklomat  |  Barcaffè z Aljo Horvat pripravil posebne skodelice za kavo  |  Trgovec Kam včeraj odprl nov market v glavnem mestu  |  Kappa Star Limited povečal delež v Krašu na več kot 30%  |   ||
   

Slovenija/Hrvaška: Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)

22.01.2020
Barcaffè je zagnal novo oglaševalsko kampanjo za instant napitek Black'n'Easy, pravo turško kavo.
 
V njej ima glavno vlogo filmski igralec Branko Đurić - Đuro, ki navsezgodaj zjutraj veselo poplesava po kuhinji.

"Black‘n‘Easy je praktična izbira za pripravo najbolj priljubljenega kavnega napitka v Sloveniji – turške kave. Ne samo v hektičnih jutranjih urah, ampak kadarkoli in kjerkoli. Pa še pripravljena je v trenutku," so zapisali pri Atlanticu.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top