IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.04.2020 || OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  Spar, Eurospin in Lidl spremenili delovni čas  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |  Skupina Rewe podpisala milijardno kreditno linijo  |  V kategoriji svinjskega mesa le 38-odstotno samooskrbni  |  Tudi na tržnicah veljajo strogi preventivni ukrepi  |  Danes (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Tuš zelo hitro razširil spletno nakupovanje hitrinakup.com  |  Lidl razkril distributerje svojih lastnih blagovnih znamk  |  Pivčeva ob zadnji pozebi opozorila na zaščitne sisteme  |  Vozniki ljubljanskih avtobusov dnevno razvozijo 515 brezplačnih kosil  |  Walmartu posel cveti - spletna prodaja okrepljena za 30 odstotkov  |  Tanja Skaza (17.aprila) ustanavlja Gibanje spremembe vredna   |  Tesco pripravlja izplačilo dividend v višini 5 milijard funtov  |   ||
   

Slovenija/Hrvaška: Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)

22.01.2020
Barcaffè je zagnal novo oglaševalsko kampanjo za instant napitek Black'n'Easy, pravo turško kavo.
 
V njej ima glavno vlogo filmski igralec Branko Đurić - Đuro, ki navsezgodaj zjutraj veselo poplesava po kuhinji.

"Black‘n‘Easy je praktična izbira za pripravo najbolj priljubljenega kavnega napitka v Sloveniji – turške kave. Ne samo v hektičnih jutranjih urah, ampak kadarkoli in kjerkoli. Pa še pripravljena je v trenutku," so zapisali pri Atlanticu.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top