IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 27.10.2020 || Dizel se je podražil, 95-oktanski bencin pocenil  |  Evropski parlament odločil v prid proizvajalcem nadomestkov mesnim izdelkom  |  Omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Kmetijsko gozdarska zbornica ima novega predsednika - Romana Žvegliča  |  Spletni MOS predstavlja prelomnico  |  EU bo za vodenje WTO najverjetneje podprla nigerijsko kandidatko  |  Muslimani po svetu (jezni na Macrona) bojkotirajo francoske izdelke  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  ZANIMIVOST:Letalski obroki v trgovinah K-Citymarket  |  X5 Retail v Moskvi odprl prvo trgovino brez osebja  |  V petek v Beogradu odpirajo Galerijo, največji nakupovalni center v regiji (VIDEO)  |  Podjetja bolje pripravljena na nov val epidemije  |  Z mednarodnim projektom do priložnosti za razvoj vinarstva  |  Slovenske znamke krepko prispevale k prihodkom Atlantic Grupe  |  Poziv k bojkotu francoskih izdelkov Turčijo še bolj oddaljuje od EU  |  Realni prihodek od prodaje v trgovini na drobno v septembru nekoliko nižji kot v avgustu  |  Več kot 1000 udeležencev pripravljenih za 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija   |  Ivanc:" Do konca leta po ocenah ogroženih okoli 5000 delovnih mest"  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |   ||
   

Slovenija/Hrvaška: Đuro zvezda nove kampanje za Barcaffè Black'n'Easy (VIDEO)

22.01.2020
Barcaffè je zagnal novo oglaševalsko kampanjo za instant napitek Black'n'Easy, pravo turško kavo.
 
V njej ima glavno vlogo filmski igralec Branko Đurić - Đuro, ki navsezgodaj zjutraj veselo poplesava po kuhinji.

"Black‘n‘Easy je praktična izbira za pripravo najbolj priljubljenega kavnega napitka v Sloveniji – turške kave. Ne samo v hektičnih jutranjih urah, ampak kadarkoli in kjerkoli. Pa še pripravljena je v trenutku," so zapisali pri Atlanticu.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top