IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 10.12.2022 || Prenovljena trgovina dm v Sarajevu  |   Luka Koper z rekordnim številom pretovorjenih avtomobilov  |  Obrtnik in podjetnik leta sta Leon Kranjc in Ivan Cajzek  |  Združenje hotelirjev za prilagoditev zakonodaje specifikam turistične panoge  |  Nova revija InStore (št.109) na spletu  |  Nova Maxi supermarketa v Obrenovcu in na Kopaoniku  |  Razširjeno partnerstvo Nomad Foods in Publicis grupe  |  Prihodnje leto izdajajo prva bankovca s podpisom ženske  |  V sedmem popisu košarica živil nekoliko dražja  |  Vesna Nahtigal z novim letom prevzema položaj generalne direktorice GZS  |  Ferrero kupuje Wells Enterprises  |   Gomex je odprl objekta v Jagodini in Kovačici  |  Eva Petrič v prestižni newyorški trgovini tokrat z razstavo čipk in parfumov  |  Musk za trenutek izgubil prvo mesto na Forbsovi lestvici najbogatejših  |  Vlada zvišala davek na presežni dobiček MOL na 95 odstotkov  |  Lidl Srbija je izvozil za 10 milijonov evrov blaga  |  V Bovcu so odprli Spar št. 112  |  Mate Štetić nov član uprave Atlantic Grupe  |  O pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize  |  Kort je odprl hipermarket na Palah  |   ||
   

Nemčija: Diskonterska bitka Lidlu

29.12.2016
Nemška trgovinska veriga Lidl naj bi po poročanju spletne strani Retail Detail, v iztekajočem se poslovnem letu, ki se konča februarja 2017, ustvarila 70 milijard evrov prometa.
 
Seštevek prodaje obeh povezanih diskonterjev Aldi Süd in Aldi Nord je po navedbah omenjenega portala manjši za 5 milijard, je pa res, da so to le ocene analitikov, saj Aldi natančnih podatkov o prometu javno ne razkriva.
 
Slaba novica za trgovca, ki v Sloveniji posluje pod imenom Hofer, je to, da se utegne v naslednjih letih ta razlika v prihodkih od prodaje še odebeliti, kajti Lidl ima na mizi pripravljene velike projekte.
 
Tako bo pomemben člen nemške multinacionalke Schwarz Gruppe leta 2018 zagnal poslovanje v Srbiji in ZDA. Aldi se verjetno boji predvsem Lidlovega vstopa na ameriški trg, kjer imajo sami zelo razvejano mrežo prodajaln, nemški konkurent pa bi jim utegnil oklestiti tržni delež.
 
Lidl se krepi tudi na ostalih področjih, letos so recimo zagnali verzijo spletne trgovine v Belgiji, dostavljati so začeli svežo hrano v Nemčiji, tako kot Aldi, pa razmišljajo o verziji spletne prodajalne na Kitajskem.
 
Lidl skupaj s Kauflandom letno ustvari 90 milijard evrov prihodkov od prodaje.

Nazaj
 
 
 
 
back to top