IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

VB: Diskonterji še naprej pridobivajo

25.03.2019
Najnovejše poročilo analitične hiše Kantar Worldpanel odkriva, da nemška diskonterja Aldi in Lidl še naprej povečujeta svoj tržni delež v Veliki Britaniji.
 
Najboljši na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji je bil v raziskovalnem obdobju Aldi, ki je zabeležil rast prodaje v višini 9,1%, s čimer je dosegel delež v višini 7,5%, sledi mu takoj Lidl, ki je dosegel rast v višini 7,3% in ima 5,3% tržnega deleža.
 
Skupaj se je prodaja na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji povečale samo za 1,7%, pri čemer se je inflacija v trgovinah povečala za 1,3%.V času brexita pričakujejo še veliko večjo.
 
Popularnost diskonterjev je potrdila tudi anketa podjetja Shoppercentric, saj so objavili, da se je število kupcev, ki kupujejo živila  pri diskonterjih povečalo za skoraj 10%, s 57% lani na 66% letos.

Raziskovanje je pokazalo tudi zmanjšanje števila spletnih nakupov. Le 27% kupcev v Veliki Britaniji trenutno nakupuje živila prek spleta kar je manj v primerjavi s 30% lani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top