IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 19.04.2019 || "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |  Kaufland predstavil ekološko različico penine  |  Trgovec Jumbo odprl sedež v Belgiji  |  Po zaključku 5.FMCG Summit-a revije InStore BiH "by NLB Banka" v Sarajevu  |  Amazon zapira spletno prodajo na Kitajskem  |  Mercator na veliko prodaja premoženje (za več kot 100 milijonov evrov)  |  Snago "pripojili" k JP Vodovod-Kanalizacija  |   ||
   

VB: Diskonterji še naprej pridobivajo

25.03.2019
Najnovejše poročilo analitične hiše Kantar Worldpanel odkriva, da nemška diskonterja Aldi in Lidl še naprej povečujeta svoj tržni delež v Veliki Britaniji.
 
Najboljši na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji je bil v raziskovalnem obdobju Aldi, ki je zabeležil rast prodaje v višini 9,1%, s čimer je dosegel delež v višini 7,5%, sledi mu takoj Lidl, ki je dosegel rast v višini 7,3% in ima 5,3% tržnega deleža.
 
Skupaj se je prodaja na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji povečale samo za 1,7%, pri čemer se je inflacija v trgovinah povečala za 1,3%.V času brexita pričakujejo še veliko večjo.
 
Popularnost diskonterjev je potrdila tudi anketa podjetja Shoppercentric, saj so objavili, da se je število kupcev, ki kupujejo živila  pri diskonterjih povečalo za skoraj 10%, s 57% lani na 66% letos.

Raziskovanje je pokazalo tudi zmanjšanje števila spletnih nakupov. Le 27% kupcev v Veliki Britaniji trenutno nakupuje živila prek spleta kar je manj v primerjavi s 30% lani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top