IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |  1. Slap Vino Festival jutri  |  Ljubljanska vinska pot jutri  |  Proizvajalci mleka v prahu želijo izriniti velike korporacije  |  AB InBev organiziral enoto za kibernetsko varnost  |  V Pomurju letos več pšenice, tudi kakovost boljša  |  Kamnik vabi s festivalom "Kjer se Alpe končajo in dobro pivo začne"  |  Lidl vlaga pol milijarde v širitev po Londonu  |  Unilever želi povečati portfelj blagovnih znamk  |  Vodi Jana zlato priznanje na tekmovanju Monde Selection  |  V BBI centru odprli dm prodajalno na dveh nadstropjih  |  Spornost predloga zakona o embalaži za tobačne izdelke  |  Na Beverly Hillsu bodo prenehali prodajati cigarete  |  2.FMCG konferenca revije InStore uspešno zaključena  |  Ob odprtju prvega Aldija dolge vrste (VIDEO)  |  Albert Heijn v svojih proizvodih ukinja dodano sol  |   ||
   

VB: Diskonterji še naprej pridobivajo

25.03.2019
Najnovejše poročilo analitične hiše Kantar Worldpanel odkriva, da nemška diskonterja Aldi in Lidl še naprej povečujeta svoj tržni delež v Veliki Britaniji.
 
Najboljši na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji je bil v raziskovalnem obdobju Aldi, ki je zabeležil rast prodaje v višini 9,1%, s čimer je dosegel delež v višini 7,5%, sledi mu takoj Lidl, ki je dosegel rast v višini 7,3% in ima 5,3% tržnega deleža.
 
Skupaj se je prodaja na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji povečale samo za 1,7%, pri čemer se je inflacija v trgovinah povečala za 1,3%.V času brexita pričakujejo še veliko večjo.
 
Popularnost diskonterjev je potrdila tudi anketa podjetja Shoppercentric, saj so objavili, da se je število kupcev, ki kupujejo živila  pri diskonterjih povečalo za skoraj 10%, s 57% lani na 66% letos.

Raziskovanje je pokazalo tudi zmanjšanje števila spletnih nakupov. Le 27% kupcev v Veliki Britaniji trenutno nakupuje živila prek spleta kar je manj v primerjavi s 30% lani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top