IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |  Spar v ponudbo dodal lokalna bio jajca  |  Skupina Pivac odprla največjo pršutarno v jugovzhodni Evropi  |  Asda lansirala (vegetarijansko) mavrično pico v znak podpore zdravstvenim delavcem  |  Amazon vstopa še na področje zdravstva?  |  Ukinja se prepoved dela trgovin ob nedeljah   |  X5 Grupa v času pandemije zaposlila 40.000 ljudi   |  V Nomi odslej brez rezervacij in z burgerji  |  Prihodek v trgovini na drobno aprila najnižji po letu 2006  |  SDTS: "98 odstotkov vprašanih podpira zaprtje trgovin ob nedeljah!"  |  V okviru svežnja za okrevanje od EU 5,1 milijarde evrov  |  Sarajevska pivovarna ponovo proizvaja pivo Löwe  |  Spar prihaja v Zlatar  |  Barry Callebaut prevzema avstralski GKC Foods  |  Tesco prestavlja spletni projekt  |   ||
   

VB: Diskonterji še naprej pridobivajo

25.03.2019
Najnovejše poročilo analitične hiše Kantar Worldpanel odkriva, da nemška diskonterja Aldi in Lidl še naprej povečujeta svoj tržni delež v Veliki Britaniji.
 
Najboljši na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji je bil v raziskovalnem obdobju Aldi, ki je zabeležil rast prodaje v višini 9,1%, s čimer je dosegel delež v višini 7,5%, sledi mu takoj Lidl, ki je dosegel rast v višini 7,3% in ima 5,3% tržnega deleža.
 
Skupaj se je prodaja na trgu prehrambenih proizvodov v Veliki Britaniji povečale samo za 1,7%, pri čemer se je inflacija v trgovinah povečala za 1,3%.V času brexita pričakujejo še veliko večjo.
 
Popularnost diskonterjev je potrdila tudi anketa podjetja Shoppercentric, saj so objavili, da se je število kupcev, ki kupujejo živila  pri diskonterjih povečalo za skoraj 10%, s 57% lani na 66% letos.

Raziskovanje je pokazalo tudi zmanjšanje števila spletnih nakupov. Le 27% kupcev v Veliki Britaniji trenutno nakupuje živila prek spleta kar je manj v primerjavi s 30% lani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top