IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 21.09.2019 || Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |   ||
   

VB: Diskonterji in prodaja prek spleta najbolj napredujejo

22.08.2019
Industrija hrane in trgovin s prehrambenimi izdelki se bo povečala za 12.5% in bo dosegla 218 milijard funtov do leta 2024.
 
Nosilci te rasti bodo na prvem mestu diskonterji in spletna prodaja, ki bosta skupaj zajemala  2/3 denarne izmenjave. Njun tržni delež se bo s sedanjih 18,6% povečal na 23,4% v naslednjih petih letih, kaže analiza IGD. Samo diskonterjem bodo od tega pripadli 4 od vsakih 10 funtov v tem obdobju, a vseeno bo prodaja prek spleta najhitreje napredovala in bo dosegla za 44% večje številke. Iz IGD glede tega javljajo: "Prehrambena industrija in diskonterji nadaljujejo s hitro rastjo, potrošniki pa želijo v Aldiju in Lidlu prepoznati ne samo diskonterja ampak raven supermarketov s še večjim vlaganjem v tehnologijo in ponudbo različnega svežega mesa, pekovskih in ostalih izdelkov kot so kozmetični proizvodi za lepoto itd. Ta kanal bo še naprej najbolj napredoval.”

Po drugi strani pa bodo supermarketi (+3.1%) in hipermarketi (-0.8%) omejeni s svojimi dosedanjimi programi oz. ponudbo. Velike trgovine bodo v veliki večini zadržale multikanalni pristop k potrošnikom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top