IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 29.02.2020 || NA KRATKO: Novo pri svetovnih trgovcih...  |  Voli z naložbami v kmetijsko proizvodnjo za 2,38 milijona evrov (VIDEO)  |  Mimovrste jutri s prvo "fizično" trgovino  |   Mlekarna Celeia lani odpustila več kot 20 delavcev   |  Slovenkam oblikovalske nagrade v New Yorku   |  Muhtar Kent iz Coca-Cole 4.marca na IEDC-Poslovni šoli Bled  |  Začela se je (petnajsta) akcija 40 dni brez alkohola   |  Don Don lani ustvaril 35 milijonov evrov prihodkov  |  Coty imenoval novega izvršnega direktorja  |  Nemški mediji: "Aldi Süd in Aldi Nord se združujeta!"  |  V hipermarketu Mercator Novi Beograd opravili prvo instant plačilo   |  Nutrisslim predstavil linijo kašic za otroke  |  Velika vlaganja v Mimovrste, največjo spletno trgovino   |  Dvořáková: "Slovenija je moja šibka točka''  |  Vrata (tudi) uradno odprla prva fizična trgovina Mimovrste (FOTOREPORTAŽA)  |  Nestle proslavil 15 let poslovanja v Srbiji  |  InStore št. 82 pri prejemnikih  |  Ljudje vsako leto zavržemo 1,3 milijarde ton hrane  |  ZANIMIVOST: Pomanjkanje spanca povezano s potrebo po sladkem  |  Badel 1862 lani ustvaril 5 milijonov evrov dobička  |   ||
   

VB: Diskonterji in prodaja prek spleta najbolj napredujejo

22.08.2019
Industrija hrane in trgovin s prehrambenimi izdelki se bo povečala za 12.5% in bo dosegla 218 milijard funtov do leta 2024.
 
Nosilci te rasti bodo na prvem mestu diskonterji in spletna prodaja, ki bosta skupaj zajemala  2/3 denarne izmenjave. Njun tržni delež se bo s sedanjih 18,6% povečal na 23,4% v naslednjih petih letih, kaže analiza IGD. Samo diskonterjem bodo od tega pripadli 4 od vsakih 10 funtov v tem obdobju, a vseeno bo prodaja prek spleta najhitreje napredovala in bo dosegla za 44% večje številke. Iz IGD glede tega javljajo: "Prehrambena industrija in diskonterji nadaljujejo s hitro rastjo, potrošniki pa želijo v Aldiju in Lidlu prepoznati ne samo diskonterja ampak raven supermarketov s še večjim vlaganjem v tehnologijo in ponudbo različnega svežega mesa, pekovskih in ostalih izdelkov kot so kozmetični proizvodi za lepoto itd. Ta kanal bo še naprej najbolj napredoval.”

Po drugi strani pa bodo supermarketi (+3.1%) in hipermarketi (-0.8%) omejeni s svojimi dosedanjimi programi oz. ponudbo. Velike trgovine bodo v veliki večini zadržale multikanalni pristop k potrošnikom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top