IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF ob 10.uri prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Kmetijski ministri EU podprli razvoj vzdržnega evropskega prehranskega sistema  |  Prilagojen delovni čas večine trgovcev zaradi policijske ure   |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |  Andrej Dean novi predsednik uprave Belja plus  |  Konzum in Uber predstavljata skupno storitev dostave živil  |  Zaradi pandemije uvaja najstrožje ukrepe v Evropi  |  X5 Retail kmalu s "hard" diskont verigo  |  Zenica z dvema novima trgovinama  |   ||
   

Italija: Diskonter MD v prvi polovici leta s 16-odstotno rastjo prometa

16.10.2020
Italijanska veriga diskontov MD je v prvi polovici leta 2020 prihodke povečala za 16 odstotkov, če rezultate primerjamo z enakim obdobjem lani.
 
 
Rezultat zveni še lepše, če dodamo, da so bile cene pri trgovcu med januarjem in marcem povprečno za 0,5 % nižje, torej se je nakupovanje v diskontih MD moralo kar konkretno povečati. Trgovec je realiziral investicijski načrt 2018-2021, za katerega so namenili milijardo evrov.
 
V prvi polovici leta je trgovec odprl 10 trgovin MD in še sedem franšiznih prodajaln, do konca leta pa naj bi odprli še 15 novih diskontov. Sodeč po študiji, ki jo je izvedla raziskovalna hiša Nielsen, je MD v obdobju med septembrom 2016 in septembrom letos v Italiji dosegel peti najboljši rezultat po rasti (0,94 %). Prehiteli so ga le  Gruppo VèGè (+3.46%), Conad (+2.87%), Lidl Italia (+1.65) in Eurospin (+1.12%).
 
Na "škornju" ima MD sloves drugega največjega diskonterja, saj se lahko pohvali z 800 trgovinami in 8 logističnimi centri, lasti pa si kar 16-odstotni tržni delež in je lansko leto zaprl s prometom v višini 2,75 milijarde evrov, kar je 10 % več, kot v letu 2018.
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top