IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.09.2020 || Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Jutri razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |  V središču Ljubljane salon kave Qubik Caffe  |   ||
   

Francija: Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"

11.08.2020
V času, ko pandemija povečuje polarizacijo sektorja živil, se srednji sloj prebivalstva vse bolj tanjša, je v enem izmed intervjujev povedal Emmanuel Faber, izvršni direktor francoskega mlečno-predelovalnega velikana Danoneja.
 
 
"Razlike med bogatimi in revnimi se bodo po koncu te pandemije koronavirusa samo še povečale, pa ne samo v tem, koliko kdo zasluži. Drugačen bo tudi slog prehranjevanja. Sloja bosta imela drugačen jedilnik. Tista gospodinjstva, ki so bila pred pandemijo nekje v sredini, se bodo pomaknila gor ali dol," je prepričan Faber.
 
Dodal je, da je obdobje pandemije močno pomagalo prodaji izdelkov na rastlinski osnovi, medtem ko je katastrofalno prodajo zabeležila kategorija ustekleničene vode. Faber je za spletno stran FoodNavigator izpostavil še dva trenda: ekonomska in družbena kriza na eni strani ter povečano zanimanje za zdrava živila.
 
Za konec je poudaril, da se utegne Danone znebiti določenih blagovnih znamk in v prihodnjem letu poiskati način za zmanjševanje stroškov. Francoski velikan je, tako kot večina koncernov, v zadnjega pol leta izdatno povečal spletno prodajo ter prodajo neposredno kupcu.

Nazaj
 


 
 
 
back to top