IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |   ||
   

Poljska: Dino v začetku leta presegel mejnik 1000 trgovin

13.05.2019
Poljska veriga supermarketov Dino je v primerjavi z lanskim (prvim) tromesečjem prihodke povečala za kar 23 odstotkov, poroča ESM Magazine. Promet je narasel na 1,56 milijarde poljskih zŁotov (360 milijonov evrov).
 
 
EBITDA skupine je v primerjavi z lanskim začetkom poslovnega leta narasla za 26,2 odstotka na 30.77 milijona evrov. Predsednik uprave v podjetju Dino Polska S. A., Szymon Piduch, je ob tem povedal: "Takšne rezultate smo zabeležili ne glede na to, da je bila velika noč tokrat nekoliko kasneje."
 
V prvem četrtletju poslovnega leta 2019 je trgovec za investicije v širitev omrežja namenil več kot 55.8 milijona evrov, skupno pa namerava v celotnem letu za vlaganja (trgovine in distribucijski centri) nameniti slabih 200 milijonov evrov.
 
Dino je samo v prvih treh mesecih leta odprl 33 novih trgovin, s čimer se je številka prodajnih mest povzpela na 1009, celotna prodajna površina trgovin Dino na Poljskem pa znaša 389.000 kvadratnih metrov. Za ilustracijo: ob koncu prvega tromesečja lani je imela veriga 800 trgovin in 305.000 m2 prodajnih površin.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top