IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 10.08.2022 || Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  KAM "šampion" po številu novoodprtih objektov v Bolgariji   |  Pošta Slovenije zvišala cene poštnih storitev  |  MM:"Trgovci ob začetku leta stavijo na dobrodelnost" (VIDEO)  |  Glovo je dostavil več kot milijon naročil v prvem letu delovanja   |  Letna inflacija julija nekoliko popustila  |  Šinkova s predstavniki koroških Slovencev  |  Maxima je v odprtje petih objektov in obnovo starih vložila 650.000 evrov  |  Žabkar:"Koronski časi so za vse nas male pivovarje nedvomno predstavljali velik izziv"  |  Coca-Cola HBC kupila blagovno znamko Three Cents  |  Studenac v Novigradu odprl prvo "pop-up" trgovino  |  Zaradi etilen oksida odpoklic sladoledov Haagen-Dazs   |  Lidl načrtuje naložbe v vrednosti 200 milijonov evrov  |  Vlada pri pogonskih gorivih vrača prispevek za energetsko učinkovitost  |  Pfizer bo za pet milijard dolarjev prevzel Global Blood Therapeutics  |  Vlada podpira brezplačne menstrualne pripomočke v šolah in javnih ustanovah  |  Kaser:"Za visoke cene so krivi pohlepni koncerni!"  |  Znova nižje cene pogonskih goriv  |  Zaradi vnosa ostanka hamburgerja in rogljička 1800 evrov kazni  |   ||
   

Poljska: Dino se približuje številki 2000 trgovin

13.01.2022
Trgovinska veriga Dino je leta 2021 odprla 343 novih trgovin kar je več kot leto prej, ki so ga zaključili s 255 trgovinami. Konec leta 2021 je njihova prodajna mreža obsegala 1.815 trgovin.

Prodajni prostor trgovin je Dino povečal na 710,4 tisoč kvadratnih metrov, v primerjavi s 573,5 tisočimi m2, leto prej.

Naj spomnimo, konec decembra 2021 je skupina Dino Polska s PKO BP sklenila tri pogodbe o investicijskem posojilu v skupni vrednosti 352 milijonov poljskih zlotov (77,5 milijona evrov). 

Pogodbe so podpisali z namenom financiranja nadaljnjega razvoja verige trgovin, ki jo upravlja podjetje pod blagovno znamko Dino, in povečanja logističnih zmogljivosti.



Nazaj
 
 
 
 
back to top