IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 28.05.2020 || Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |  NLB na pomoč pri promociji kmetov in zadrug  |  Emotion prevzel del tovarne Gorenja Home v Zaječarju  |  Tovarna Perutnine Ptuj iz Srbca kmalu z dovoljenjem za izvoz v Evropsko skupnost  |  Gostinci nezadovoljni z ukrepi NIJZ   |  V Brežicah 100.000 evrov za podporo kmetijstvu  |  Zaščitimo nove kmetijske proizvode!  |  Lidl odprl svojo 100. trgovino v ZDA  |  Zaprto 4. spletno srečanje slovenskega turizma  |  PMI odslej IQOS cigarete proizvaja tudi v Prilepu  |  Hofer in Karitas začenjata zbirati izdelke za pomoč družinam v stiski  |  V Državnem zboru o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Rahljanje omejitvenih ukrepov praznovali s sladoledom  |   ||
   

Slovenija: Digitalni inOrbit 2020 (prvič) digitalno

24.03.2020
InOrbit 2020 je regionalna konferenca digitalnega marketinga, ki bi morala "v živo" potekati med 19. in 20. marcem 2020 v konferenčnem centru Bernardin v Portorožu, a je v luči najnovejših razmer in Odredbe o prepovedi zbiranja na prireditvah v javnih prostorih, ki jo je sprejelo Ministrstvo za zdravje, ubrala novo, virtualno pot. 

 
 
 
 
 
 
 
 
Konferenca inOrbit 2020 kot dokaz, da se dobre ideje in rešitve porodijo tudi v kriznih časih

Konec minulega tedna se je odvila šesta konferenca inOrbit 2020, največja regionalna konferenca digitalnega marketinga, ki se je letos zaradi izrednih razmer preselila na splet. Trenutna situacija, vezana na širjenje virusa COVID-19, je organizatorja, podjetje Red Orbit, postavila pred velik izziv, ki pa so ga z inovativno rešitvijo, veliko truda in izjemno fleksibilnostjo uspešno premostili. Ekipa Red Orbita je v preteklih tednih noč in dan stremela k temu, da prijavljenim zagotovi povsem enakovredno konferenčno izkušnjo, ki jo je obogatila še z dodatnimi ugodnostmi. V sklopu konference se je zvrstilo več kot 45 predavanj, ki so jih udeleženci spremljali v udobju svojega doma in tako sledili geslu #ostanidoma.

V obliki spletnih predavanj so z udeleženci konference svoje znanje delili številni priznani strokovnjaki, ki prihajajo iz svetovno znanih podjetij, kot so LEGO, Microsoft, Fiverr, Socialbakers in drugi. Program se je istočasno odvijal na treh kanalih, in sicer Strategy, Deep dive ter E-commerce and B2B, interakcijo z moderatorjem in predavateljem pa je omogočalo pogovorno okno, kamor so lahko udeleženci delili svoje komentarje, ideje in vprašanja. Virtualno druženje s predavatelji in udeleženci konference je omogočila tudi LinkedIn skupina inOrbit Connect, ki spodbuja nadaljnjo izmenjavo znanj, trikov in idej tudi po sami konferenci.
 
"Izvedba digitalne konference je bila zagotovo velik izziv za našo ekipo, saj smo morali celotno konferenco preseliti na splet, in to v samo enem tednu. Poleg tehničnih izzivov, ki jih prinaša izvedba konference v takem obsegu, smo morali program tudi v celoti prilagoditi predavateljem, ki so prihajali iz več kot 15 držav po svetu in sedmih različnih časovnih pasov," je pojasnil Andraž Štalec, direktor Red Orbita. "Kljub vsemu smo ponosni in veseli, da prijavljenih nismo pustili na cedilu in da je konferenca prejela pozitivne odzive tako s strani predavateljev kot udeležencev. Sploh v času, ko se tehnologije razvijajo kot še nikoli prej, moramo njihove prednosti čim bolje izkoristiti in iskati napredne rešitve za nepredvidljive čase, s katerimi se trenutno soočamo. V Red Orbitu verjamemo, da lahko s skupnimi močmi in znanji premikamo gore. Zdaj bolj kot kadarkoli prej je pomembno, da stopimo skupaj in omogočimo prenos znanj, ki bo izboljšal trenutno situacijo in vodil v nadaljnji razvoj," je še dodal.

Rdeča nit letošnje konference sta bila rast in razvoj tako s poslovnega kot osebnega vidika

V sklopu programa so udeleženci spoznali najnovejša orodja in trende, ki rišejo prihodnost digitalnega sveta, ter pridobili znanja, ki so potrebna za strateške usmeritve podjetja, povečanje učinkovitosti delovanja, izboljšanje delovne klime in organizacije digitalne ekipe znotraj podjetja. Svoje izkušnje so delili svetovno znani predavatelji, med drugimi Robert Craven, Grow Your Digital Agency Initiative, ki je razkril, kako pridobiti nove naročnike, Ricardo Tayar, Flat 101, ki je spregovoril o personalizaciji kot ključni točki konverzij, Anna Kloth, Paradise Interns, ki je pojasnila, zakaj je Tik Tok postal tako priljubljen in kako ga lahko manjša podjetja uporabijo za svoje marketinške kampanje.
 
Številna predavanja so se dotaknila novih pravil marketinga, ki ga vse bolj zaznamujejo in oblikujejo digitalne tehnologije, sploh danes, ko je svet v krču zaradi grožnje COVID-19. Nove izzive na področje digitalnega marketinga prinaša tudi umetna inteligenca, česar se je v svojem predavanju dotaknila Lexi Mills, Shift6 Global, in opozorila na pasti, ki jih tovrstne tehnologije prinašajo (npr. fake news). Jason Miller, Microsoft, je v svojem predavanju izpostavil, da lahko v oglaševalskem svetu z umetno inteligenco tekmujemo le s svojo ustvarjalnostjo. Umetno inteligenco moramo uporabiti na ustvarjalen način, kar bo projekte poneslo na višjo raven.

Novo obdobje digitalnega marketinga bodo zaznamovale tudi omejitve piškotkov tretjih oseb in vse strožja zakonodaja glede varovanja zasebnosti. Luis Navarette Gomez, LEGO, je v svojem predavanju kot primer navedel brskalnik Chrome, ki bo do leta 2022 blokiral piškotke tretjih oseb, in podjetjem svetoval, kako naj začnejo s pripravami na prehod v svet brez piškotkov. Vse nove tehnologije pa prinašajo tudi številne spremembe v načinu dela digitalnih agencij. Kljub vsem prednostim Jane Piper, Pipsy, opozarja, da nas med delom v povprečju vsakih šest minut zmoti e-mail ali drugo sporočilo, ki prekine našo osredotočenost na določeno nalogo. Kot rešitev za to svetuje določitev dni, ki potekajo brez sestankov ali odpisovanja prek e-mailov, kar omogoči, da se v tistem času zaposleni lahko popolnoma posveti nalogam, ki od njega zahtevajo več pozornosti.

Panoga digitalnega marketinga se sooča z vrsto novosti in izzivov, s katerimi se bodo morale digitalne agencije kot tudi posamezniki soočiti na poti do svojih ciljev. inOrbit 2020 je s svojo uspešno izvedbo in pestrim programom dokazal, da se lahko dobre ideje in rešitve porodijo tudi v kriznih časih, in da prav v takih razmerah ne smemo popustiti in obupati, ampak s skupnimi močmi prispevati za boljši jutri.
 
Več informacij o konferenci inOrbit 2020 najdete na spletni strani www.inorbit.si. 


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top