IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 20.09.2020 || Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |   ||
   

Slovenija: Digitalni inOrbit 2020 (prvič) digitalno

24.03.2020
InOrbit 2020 je regionalna konferenca digitalnega marketinga, ki bi morala "v živo" potekati med 19. in 20. marcem 2020 v konferenčnem centru Bernardin v Portorožu, a je v luči najnovejših razmer in Odredbe o prepovedi zbiranja na prireditvah v javnih prostorih, ki jo je sprejelo Ministrstvo za zdravje, ubrala novo, virtualno pot. 

 
 
 
 
 
 
 
 
Konferenca inOrbit 2020 kot dokaz, da se dobre ideje in rešitve porodijo tudi v kriznih časih

Konec minulega tedna se je odvila šesta konferenca inOrbit 2020, največja regionalna konferenca digitalnega marketinga, ki se je letos zaradi izrednih razmer preselila na splet. Trenutna situacija, vezana na širjenje virusa COVID-19, je organizatorja, podjetje Red Orbit, postavila pred velik izziv, ki pa so ga z inovativno rešitvijo, veliko truda in izjemno fleksibilnostjo uspešno premostili. Ekipa Red Orbita je v preteklih tednih noč in dan stremela k temu, da prijavljenim zagotovi povsem enakovredno konferenčno izkušnjo, ki jo je obogatila še z dodatnimi ugodnostmi. V sklopu konference se je zvrstilo več kot 45 predavanj, ki so jih udeleženci spremljali v udobju svojega doma in tako sledili geslu #ostanidoma.

V obliki spletnih predavanj so z udeleženci konference svoje znanje delili številni priznani strokovnjaki, ki prihajajo iz svetovno znanih podjetij, kot so LEGO, Microsoft, Fiverr, Socialbakers in drugi. Program se je istočasno odvijal na treh kanalih, in sicer Strategy, Deep dive ter E-commerce and B2B, interakcijo z moderatorjem in predavateljem pa je omogočalo pogovorno okno, kamor so lahko udeleženci delili svoje komentarje, ideje in vprašanja. Virtualno druženje s predavatelji in udeleženci konference je omogočila tudi LinkedIn skupina inOrbit Connect, ki spodbuja nadaljnjo izmenjavo znanj, trikov in idej tudi po sami konferenci.
 
"Izvedba digitalne konference je bila zagotovo velik izziv za našo ekipo, saj smo morali celotno konferenco preseliti na splet, in to v samo enem tednu. Poleg tehničnih izzivov, ki jih prinaša izvedba konference v takem obsegu, smo morali program tudi v celoti prilagoditi predavateljem, ki so prihajali iz več kot 15 držav po svetu in sedmih različnih časovnih pasov," je pojasnil Andraž Štalec, direktor Red Orbita. "Kljub vsemu smo ponosni in veseli, da prijavljenih nismo pustili na cedilu in da je konferenca prejela pozitivne odzive tako s strani predavateljev kot udeležencev. Sploh v času, ko se tehnologije razvijajo kot še nikoli prej, moramo njihove prednosti čim bolje izkoristiti in iskati napredne rešitve za nepredvidljive čase, s katerimi se trenutno soočamo. V Red Orbitu verjamemo, da lahko s skupnimi močmi in znanji premikamo gore. Zdaj bolj kot kadarkoli prej je pomembno, da stopimo skupaj in omogočimo prenos znanj, ki bo izboljšal trenutno situacijo in vodil v nadaljnji razvoj," je še dodal.

Rdeča nit letošnje konference sta bila rast in razvoj tako s poslovnega kot osebnega vidika

V sklopu programa so udeleženci spoznali najnovejša orodja in trende, ki rišejo prihodnost digitalnega sveta, ter pridobili znanja, ki so potrebna za strateške usmeritve podjetja, povečanje učinkovitosti delovanja, izboljšanje delovne klime in organizacije digitalne ekipe znotraj podjetja. Svoje izkušnje so delili svetovno znani predavatelji, med drugimi Robert Craven, Grow Your Digital Agency Initiative, ki je razkril, kako pridobiti nove naročnike, Ricardo Tayar, Flat 101, ki je spregovoril o personalizaciji kot ključni točki konverzij, Anna Kloth, Paradise Interns, ki je pojasnila, zakaj je Tik Tok postal tako priljubljen in kako ga lahko manjša podjetja uporabijo za svoje marketinške kampanje.
 
Številna predavanja so se dotaknila novih pravil marketinga, ki ga vse bolj zaznamujejo in oblikujejo digitalne tehnologije, sploh danes, ko je svet v krču zaradi grožnje COVID-19. Nove izzive na področje digitalnega marketinga prinaša tudi umetna inteligenca, česar se je v svojem predavanju dotaknila Lexi Mills, Shift6 Global, in opozorila na pasti, ki jih tovrstne tehnologije prinašajo (npr. fake news). Jason Miller, Microsoft, je v svojem predavanju izpostavil, da lahko v oglaševalskem svetu z umetno inteligenco tekmujemo le s svojo ustvarjalnostjo. Umetno inteligenco moramo uporabiti na ustvarjalen način, kar bo projekte poneslo na višjo raven.

Novo obdobje digitalnega marketinga bodo zaznamovale tudi omejitve piškotkov tretjih oseb in vse strožja zakonodaja glede varovanja zasebnosti. Luis Navarette Gomez, LEGO, je v svojem predavanju kot primer navedel brskalnik Chrome, ki bo do leta 2022 blokiral piškotke tretjih oseb, in podjetjem svetoval, kako naj začnejo s pripravami na prehod v svet brez piškotkov. Vse nove tehnologije pa prinašajo tudi številne spremembe v načinu dela digitalnih agencij. Kljub vsem prednostim Jane Piper, Pipsy, opozarja, da nas med delom v povprečju vsakih šest minut zmoti e-mail ali drugo sporočilo, ki prekine našo osredotočenost na določeno nalogo. Kot rešitev za to svetuje določitev dni, ki potekajo brez sestankov ali odpisovanja prek e-mailov, kar omogoči, da se v tistem času zaposleni lahko popolnoma posveti nalogam, ki od njega zahtevajo več pozornosti.

Panoga digitalnega marketinga se sooča z vrsto novosti in izzivov, s katerimi se bodo morale digitalne agencije kot tudi posamezniki soočiti na poti do svojih ciljev. inOrbit 2020 je s svojo uspešno izvedbo in pestrim programom dokazal, da se lahko dobre ideje in rešitve porodijo tudi v kriznih časih, in da prav v takih razmerah ne smemo popustiti in obupati, ampak s skupnimi močmi prispevati za boljši jutri.
 
Več informacij o konferenci inOrbit 2020 najdete na spletni strani www.inorbit.si. 


 

Nazaj
 


 
 
 
back to top