IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.10.2019 || 21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Včeraj prva nedelja z zaprtimi trgovinami  |  Podeželje se je predstavilo v Kopru  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda Hrvaške  |  Patrick Rudat novi član uprave Kauflanda  |  Nestle v devetih mesecih povečal prihodke za 2,9 odstotka  |  Subvencije za hribovske kmetije v dveh delih  |  X5 Retail v tretjem četrtletju izdatno povečal prodajo  |  Jutri v Srednji vasi delavnica o kakovosti mlečnih izdelkov  |  Dunnes Stores povečuje prednost pred Tescom in SuperValu-jem  |  Prva srbska "Banka rakije"  |  Luka Koper izgublja s Trstom in Reko  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Čebelarjem po slabi letini poziv k oddaji vloge za finančno pomoč  |  Poteka najslajši ljubljanski festival čokolade  |  26. Zlati boben: Agencija leta je Publicis Italija, agencijska mreža McCann  |  Za izdelavo Nutella piškotov 150 zaposlenih  |  Plodine v Reki z novim supermarketom  |  Na koprskih Dnevih kmetijstva bodo izpostavljene oljke  |  Vedno več GLS poslovalnic  |   ||
   

Nizozemska: Deževna pomlad Unileverju poslabšala prodajo sladoleda

29.07.2019
Velikan na področju proizvodnje dobrin široke potrošnje Unilever v zadnjem četrtletju ni dosegel zastavljenih ciljev: zaradi velikega števila deževnih dni je podjetju rahlo upadla prodaja sladoleda.
 
 
Vseeno so skupni prihodki od prodaje v drugem četrtletju narasli za 3,3 odstotka, kar je za 0,4 odstotne točke manj od pričakovanj strokovnjakov. Promet se je povečal predvsem na račun dviga cen in večje količine prodanih izdelkov na rastočih trgih.
 
Pri vzdrževanju solidnih rezultatih močno pomaga prodaja v Indoneziji, na Filipinih, v Indiji in na Kitajskem. V zadnjem četrtletju se je prodaja tam povečala za 7,4 %, vse omenjene države pa sestavljajo že kar 60 odstotkov celotnega globalnega prometa Unileverja.
 
Na razvitih trgih je prodaja v zadnjem četrtletju upadla za 1,6 odstotka. Velik delež pri tem je imela relativno deževna pomlad. Sladoledi sestavljajo 13 % tržnega deleža pri Unileverju. Dobiček iz poslovanja na ravni celotnega koncerna je znašal nekaj več kot 5 milijard evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top