IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 24.08.2019 || Agra št.57 jutri odpira vrata  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |  Prvi Gomex v Barandi  |  Dukat odpira diskontne trgovine  |   ||
   

Nizozemska: Deževna pomlad Unileverju poslabšala prodajo sladoleda

29.07.2019
Velikan na področju proizvodnje dobrin široke potrošnje Unilever v zadnjem četrtletju ni dosegel zastavljenih ciljev: zaradi velikega števila deževnih dni je podjetju rahlo upadla prodaja sladoleda.
 
 
Vseeno so skupni prihodki od prodaje v drugem četrtletju narasli za 3,3 odstotka, kar je za 0,4 odstotne točke manj od pričakovanj strokovnjakov. Promet se je povečal predvsem na račun dviga cen in večje količine prodanih izdelkov na rastočih trgih.
 
Pri vzdrževanju solidnih rezultatih močno pomaga prodaja v Indoneziji, na Filipinih, v Indiji in na Kitajskem. V zadnjem četrtletju se je prodaja tam povečala za 7,4 %, vse omenjene države pa sestavljajo že kar 60 odstotkov celotnega globalnega prometa Unileverja.
 
Na razvitih trgih je prodaja v zadnjem četrtletju upadla za 1,6 odstotka. Velik delež pri tem je imela relativno deževna pomlad. Sladoledi sestavljajo 13 % tržnega deleža pri Unileverju. Dobiček iz poslovanja na ravni celotnega koncerna je znašal nekaj več kot 5 milijard evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top