IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Nizozemska: Deževna pomlad Unileverju poslabšala prodajo sladoleda

29.07.2019
Velikan na področju proizvodnje dobrin široke potrošnje Unilever v zadnjem četrtletju ni dosegel zastavljenih ciljev: zaradi velikega števila deževnih dni je podjetju rahlo upadla prodaja sladoleda.
 
 
Vseeno so skupni prihodki od prodaje v drugem četrtletju narasli za 3,3 odstotka, kar je za 0,4 odstotne točke manj od pričakovanj strokovnjakov. Promet se je povečal predvsem na račun dviga cen in večje količine prodanih izdelkov na rastočih trgih.
 
Pri vzdrževanju solidnih rezultatih močno pomaga prodaja v Indoneziji, na Filipinih, v Indiji in na Kitajskem. V zadnjem četrtletju se je prodaja tam povečala za 7,4 %, vse omenjene države pa sestavljajo že kar 60 odstotkov celotnega globalnega prometa Unileverja.
 
Na razvitih trgih je prodaja v zadnjem četrtletju upadla za 1,6 odstotka. Velik delež pri tem je imela relativno deževna pomlad. Sladoledi sestavljajo 13 % tržnega deleža pri Unileverju. Dobiček iz poslovanja na ravni celotnega koncerna je znašal nekaj več kot 5 milijard evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top