IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |   ||
   

Italija: Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From

07.12.2018
Trgovec Despar Italia je svojim kupcem predstavil sedem novih SKU-jev pod lastno blagovno znamko Despar Free From, kar pomeni, da imajo v tem segmentu sedaj že 60 izdelkov omenjene trgovinske znamke.
 
 
 
Nabor ponudbe izdelkov "Free From" tako sedaj sestavljajo tudi mikrofiltrirano mleko, sirni namaz in narezan sir, seveda oboje brez laktoze, poleg tega pa je Despar ponudil še 500-gramsko pakiranje brezglutenskih špagetov ter brezglutenske piškote (cookies).
 
Despar "Free From" linija je bila ustvarjena za potrebe potrošnikov s posebnimi dietetičnimi potrebami, kot je recimo celiakija, alergija na določene sestavine, ali pa intoleranco na laktozo.
 
Trgovinska znamka je rezultat sodelovanja z analitično-tehnološkim raziskovalnim laboratorijem za živila v Milanu. Vsak izdelek na pakiranju vsebuje oznako, da živilo ne vsebuje glutena, laktoze ali kvasa.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top