IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 10.08.2022 || Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  KAM "šampion" po številu novoodprtih objektov v Bolgariji   |  Pošta Slovenije zvišala cene poštnih storitev  |  MM:"Trgovci ob začetku leta stavijo na dobrodelnost" (VIDEO)  |  Glovo je dostavil več kot milijon naročil v prvem letu delovanja   |  Letna inflacija julija nekoliko popustila  |  Šinkova s predstavniki koroških Slovencev  |  Maxima je v odprtje petih objektov in obnovo starih vložila 650.000 evrov  |  Žabkar:"Koronski časi so za vse nas male pivovarje nedvomno predstavljali velik izziv"  |  Coca-Cola HBC kupila blagovno znamko Three Cents  |  Studenac v Novigradu odprl prvo "pop-up" trgovino  |  Zaradi etilen oksida odpoklic sladoledov Haagen-Dazs   |  Lidl načrtuje naložbe v vrednosti 200 milijonov evrov  |  Vlada pri pogonskih gorivih vrača prispevek za energetsko učinkovitost  |  Pfizer bo za pet milijard dolarjev prevzel Global Blood Therapeutics  |  Vlada podpira brezplačne menstrualne pripomočke v šolah in javnih ustanovah  |  Kaser:"Za visoke cene so krivi pohlepni koncerni!"  |  Znova nižje cene pogonskih goriv  |  Zaradi vnosa ostanka hamburgerja in rogljička 1800 evrov kazni  |   ||
   

Srbija: Delhaize in Mercator sta še vedno največji trgovski verigi

13.01.2022
Za razliko od nekaterih delov industrije, ki so jih prizadeli nujni ukrepi in zaprtja zaradi korone, so trgovske verige tudi v času pandemije koronavirusa poslovale brez zastoja.

Po podatkih Agencije za poslovne registre (APR) je osem največjih trgovcev na drobno v Srbiji v letu 2020 ustvarilo več kot 356 milijard dinarjev (okoli tri milijarde evrov) skupnih prihodkov, vodilni med njimi pa so v zadnjih treh letih ostali na svojih položajih, in sicer so na vrhu: Delhaize Srbija, Mercator S in Lidl.

Belgijski Delhaize, ki vključuje trgovinske znamke: Maxi, Tempo in Shop & Go, je največji posamezni igralec na srbskem maloprodajnem trgu, piše časopis Danas. V prvem letu pandemije so zaposlovali nekaj manj kot 13.000 ljudi in zaslužili 111,4 milijarde dinarjev, kar je šest milijard več kot leto prej.

Takoj za Delhaizeom je Mercator S, last Fortenove, v katerem je tudi Idea, s skupnimi prihodki 79,9 milijarde dinarjev. 
Obe družbi sta v letu 2020 beležili rast prihodkov v primerjavi s preteklim, a tudi letom 2019 oz. primerjavi s prejšnjimi obdobji. 

Ta rast pa ni niti približno takšna, kot jo dosega nemški diskonter Lidl, pojasnjujejo v beograjskem časopisu.

V zgolj treh letih poslovanja v Srbiji je nemško podjetje doseglo 11,4 milijarde dinarjev prihodkov. 

Skupni prihodek, ki ga je Lidl ustvaril v letu 2019, je dosegel 37 milijard din, kar pomeni, da je nemška trgovska veriga v enem letu uspela povečati prihodke kar za 20 milijard dinarjev. 

Lidl že zdaj pokriva slabih desetodstotkov tržnega deleža.

Glede na dejstvo, da vodilna na trgu Ahold Delhaize in Mercator delujeta po večformatnem modelu, ki se je podobno kot pri Tescu, izkazal še posebej ranljivega, je bilA rast Lidla celo pričakovana in ni slučajno, da se bodo kmalu pojavili v S.Makedonij, BiH in Črni gori.
 
Za tremi velikimi v Srbiji sledijo: Aman (v letu 2020 ustvaril 24,9 milijarde din prihodkov), Univerexport (23 milijard din), Metro (22,3 milijarde din), DIS (21,2 milijarde din) itd.



Nazaj
 
 
 
 
back to top