IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.01.2022 || Zaostrovanje oglaševanja kriptovalut  |  Podjetja v preizkus štiridnevnega delovnega tedna  |  Od danes velika sprememba ob obisku trgovin  |  Poslovni forum srbsko-slovenskega gospodarstva 2.februarja v Beogradu  |  Tudi v Tušu z digitalnimi računi (VIDEO)  |  Vlada določila besedilo predloga novele zakona o kmetijstvu  |   Ptičja gripa doslej potrjena pri 49 divjih pticah in v eni reji domače perutnine  |  Zbornica s pozivom k takojšnji dodatni pomoči turističnemu gospodarstvu  |  Zaradi ptičje gripe odstranili več kot milijon ptic  |  V veljavi začasna uporaba sporazuma o enotnem sodišču za patente  |  Več podjetij ob Janševih izjavah glede Tajvana že občutilo posledice  |  Raziskava EU:"Več kot polovica preverjenih spletišč krši evropsko pravo"  |  Parlament podprl obvezno cepljenje proti covidu-19  |  Podgoršek:"Veliki popusti na goveje meso podcenjevanje sheme Izbrana kakovost"  |  Podjetjem 30 milijonov evrov za digitalno transformacijo  |   Razpoloženje potrošnikov januarja na mesečni ravni nespremenjeno  |  Aldi Nord usklajuje blagovne znamke na več nacionalnih trgih  |  Razstava ob stoletnici Gorenjke v Mestnem muzeju Radovljica  |  Prenovljen market Fama v Kanalu ob Soči  |  Istrski ovčji sir z zaščiteno označbo porekla  |   ||
   

Srbija: Delhaize in Mercator sta še vedno največji trgovski verigi

13.01.2022
Za razliko od nekaterih delov industrije, ki so jih prizadeli nujni ukrepi in zaprtja zaradi korone, so trgovske verige tudi v času pandemije koronavirusa poslovale brez zastoja.

Po podatkih Agencije za poslovne registre (APR) je osem največjih trgovcev na drobno v Srbiji v letu 2020 ustvarilo več kot 356 milijard dinarjev (okoli tri milijarde evrov) skupnih prihodkov, vodilni med njimi pa so v zadnjih treh letih ostali na svojih položajih, in sicer so na vrhu: Delhaize Srbija, Mercator S in Lidl.

Belgijski Delhaize, ki vključuje trgovinske znamke: Maxi, Tempo in Shop & Go, je največji posamezni igralec na srbskem maloprodajnem trgu, piše časopis Danas. V prvem letu pandemije so zaposlovali nekaj manj kot 13.000 ljudi in zaslužili 111,4 milijarde dinarjev, kar je šest milijard več kot leto prej.

Takoj za Delhaizeom je Mercator S, last Fortenove, v katerem je tudi Idea, s skupnimi prihodki 79,9 milijarde dinarjev. 
Obe družbi sta v letu 2020 beležili rast prihodkov v primerjavi s preteklim, a tudi letom 2019 oz. primerjavi s prejšnjimi obdobji. 

Ta rast pa ni niti približno takšna, kot jo dosega nemški diskonter Lidl, pojasnjujejo v beograjskem časopisu.

V zgolj treh letih poslovanja v Srbiji je nemško podjetje doseglo 11,4 milijarde dinarjev prihodkov. 

Skupni prihodek, ki ga je Lidl ustvaril v letu 2019, je dosegel 37 milijard din, kar pomeni, da je nemška trgovska veriga v enem letu uspela povečati prihodke kar za 20 milijard dinarjev. 

Lidl že zdaj pokriva slabih desetodstotkov tržnega deleža.

Glede na dejstvo, da vodilna na trgu Ahold Delhaize in Mercator delujeta po večformatnem modelu, ki se je podobno kot pri Tescu, izkazal še posebej ranljivega, je bilA rast Lidla celo pričakovana in ni slučajno, da se bodo kmalu pojavili v S.Makedonij, BiH in Črni gori.
 
Za tremi velikimi v Srbiji sledijo: Aman (v letu 2020 ustvaril 24,9 milijarde din prihodkov), Univerexport (23 milijard din), Metro (22,3 milijarde din), DIS (21,2 milijarde din) itd.



Nazaj
 


 
 
 
back to top