IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 24.10.2018 || Jutri 4. FMCG Summit revije InStore v Zagrebu   |  Lidl jutri odpira trgovino št.53 v Hočah   |  Do četrtka poteka v Ljubljani svetovni seminar o črtnih kodah na izdelkih   |  Opolnoči podražitev dizla in pocenitev bencina   |  Paloma z naložbo novega stroja in vložkom za cca.50 milijonov evrov  |  Ankaran kot prvi brez plastičnih vrečk  |  Barcaffe na 9. TriestEspresso Expu v Trstu   |  EK objavila osnutek uredbe za omejititev trans maščob v živilih  |  Monsantu krepko znižali odškodnino za bolnika z rakom  |  Razpoloženje potrošnikov oktobra boljše  |  Mark Croonen zapušča Ahold Delhaize   |  Nemec, ki je v trgovinah zastrupljal otroško hrano, obsojen na 12 let in pol zapora  |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |   ||
   

Francija: Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih

20.04.2018
Francoski velikan Danone je v prvem četrtletju zabeležil vrhunske rezultate. "Like-for-like" prihodki so se proizvajalcu, ki slovi po blagovnih znamkah Actimel, Activia, Alpro in Evian, zvišali za 4,9 odstotka, kar je najboljši rezultat prometa družbe v zadnjih petih letih. 
 
V prvih treh mesecih tekočega leta je Danone ustvaril 6,09 milijarde evrov prihodkov, kar pomeni 10,8-odstotno povečanje od enakega obdobja lani in skoraj 5-odstotno povečanje, če primerjamo številke predhodnih treh mesecev, torej obdobja na koncu koledarskega leta 2017.
 
Za dober odstotek so narasle cene, za 3,8 odstotka pa se je povečal obsega prodaje. Odlični rezultati so, po mnenju odgovornih v podjetju, predvsem posledica izjemne prodaje kategorije "specializirana hrana", torej dodatki k prehrani in hrana za dojenčke.
 
Ta segment je zabeležil 14,5-odstotno rast na 1,9 milijarde evrov. Prodaja mleka v prahu je na Kitajskem poskočila za kar 50 odstotkov. Kategorija vod (Evian in Badoit) je doživela 4,2-odstotno rast prodaje (like-for-like) na 976 milijonov evrov.
 
Mlečna kategorija, ki je pri Danoneju po prihodkih še vedno nesporno na prvem mestu, je v Severni Ameriki doživela rahel padec za 0,2 odstotka (1,19 milijarde evrov), a je to nadomestila z rastjo na ostalih trgih (+0,8 % na 2,1 milijarde evrov).
 
Evropa in Severna Amerika sta še zmeraj najmočnejša Danonejeva trga, saj ustvarita 3,3 milijarde prihodkov od prodaje, kar je sicer 0,5 odstotka manj kot lani, a ju ostale regije počasi dohitevajo, saj je bila tam rast prometa kar 11,7-odstotna in dosegla 2,8 milijarde evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top