IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Francija: Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih

20.04.2018
Francoski velikan Danone je v prvem četrtletju zabeležil vrhunske rezultate. "Like-for-like" prihodki so se proizvajalcu, ki slovi po blagovnih znamkah Actimel, Activia, Alpro in Evian, zvišali za 4,9 odstotka, kar je najboljši rezultat prometa družbe v zadnjih petih letih. 
 
V prvih treh mesecih tekočega leta je Danone ustvaril 6,09 milijarde evrov prihodkov, kar pomeni 10,8-odstotno povečanje od enakega obdobja lani in skoraj 5-odstotno povečanje, če primerjamo številke predhodnih treh mesecev, torej obdobja na koncu koledarskega leta 2017.
 
Za dober odstotek so narasle cene, za 3,8 odstotka pa se je povečal obsega prodaje. Odlični rezultati so, po mnenju odgovornih v podjetju, predvsem posledica izjemne prodaje kategorije "specializirana hrana", torej dodatki k prehrani in hrana za dojenčke.
 
Ta segment je zabeležil 14,5-odstotno rast na 1,9 milijarde evrov. Prodaja mleka v prahu je na Kitajskem poskočila za kar 50 odstotkov. Kategorija vod (Evian in Badoit) je doživela 4,2-odstotno rast prodaje (like-for-like) na 976 milijonov evrov.
 
Mlečna kategorija, ki je pri Danoneju po prihodkih še vedno nesporno na prvem mestu, je v Severni Ameriki doživela rahel padec za 0,2 odstotka (1,19 milijarde evrov), a je to nadomestila z rastjo na ostalih trgih (+0,8 % na 2,1 milijarde evrov).
 
Evropa in Severna Amerika sta še zmeraj najmočnejša Danonejeva trga, saj ustvarita 3,3 milijarde prihodkov od prodaje, kar je sicer 0,5 odstotka manj kot lani, a ju ostale regije počasi dohitevajo, saj je bila tam rast prometa kar 11,7-odstotna in dosegla 2,8 milijarde evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top