IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Francija: Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih

20.04.2018
Francoski velikan Danone je v prvem četrtletju zabeležil vrhunske rezultate. "Like-for-like" prihodki so se proizvajalcu, ki slovi po blagovnih znamkah Actimel, Activia, Alpro in Evian, zvišali za 4,9 odstotka, kar je najboljši rezultat prometa družbe v zadnjih petih letih. 
 
V prvih treh mesecih tekočega leta je Danone ustvaril 6,09 milijarde evrov prihodkov, kar pomeni 10,8-odstotno povečanje od enakega obdobja lani in skoraj 5-odstotno povečanje, če primerjamo številke predhodnih treh mesecev, torej obdobja na koncu koledarskega leta 2017.
 
Za dober odstotek so narasle cene, za 3,8 odstotka pa se je povečal obsega prodaje. Odlični rezultati so, po mnenju odgovornih v podjetju, predvsem posledica izjemne prodaje kategorije "specializirana hrana", torej dodatki k prehrani in hrana za dojenčke.
 
Ta segment je zabeležil 14,5-odstotno rast na 1,9 milijarde evrov. Prodaja mleka v prahu je na Kitajskem poskočila za kar 50 odstotkov. Kategorija vod (Evian in Badoit) je doživela 4,2-odstotno rast prodaje (like-for-like) na 976 milijonov evrov.
 
Mlečna kategorija, ki je pri Danoneju po prihodkih še vedno nesporno na prvem mestu, je v Severni Ameriki doživela rahel padec za 0,2 odstotka (1,19 milijarde evrov), a je to nadomestila z rastjo na ostalih trgih (+0,8 % na 2,1 milijarde evrov).
 
Evropa in Severna Amerika sta še zmeraj najmočnejša Danonejeva trga, saj ustvarita 3,3 milijarde prihodkov od prodaje, kar je sicer 0,5 odstotka manj kot lani, a ju ostale regije počasi dohitevajo, saj je bila tam rast prometa kar 11,7-odstotna in dosegla 2,8 milijarde evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top