IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |  Po "spornem" zaužitju radenske interne analize vzorcev niso pokazale odstopanj  |  ZANIMIVOST: Jajca so zdrava  |   V Ljubljani o dvojni kakovosti izdelkov in pravicah potrošnikov  |  Tuš druga največja veriga drogerij v državi  |  Vinska klet Zlati grič vabi na dan odprtih vrat  |  Spar zaposlenim plače v povprečju povečal za skoraj 10 %  |  Carnexu pokal za najboljšega proizvajalca  |  Coca-Cola še zmeraj prva, a zasledovalci vse bližje  |   ||
   

Francija: Danone z največjo rastjo prodaje v zadnjih petih letih

20.04.2018
Francoski velikan Danone je v prvem četrtletju zabeležil vrhunske rezultate. "Like-for-like" prihodki so se proizvajalcu, ki slovi po blagovnih znamkah Actimel, Activia, Alpro in Evian, zvišali za 4,9 odstotka, kar je najboljši rezultat prometa družbe v zadnjih petih letih. 
 
V prvih treh mesecih tekočega leta je Danone ustvaril 6,09 milijarde evrov prihodkov, kar pomeni 10,8-odstotno povečanje od enakega obdobja lani in skoraj 5-odstotno povečanje, če primerjamo številke predhodnih treh mesecev, torej obdobja na koncu koledarskega leta 2017.
 
Za dober odstotek so narasle cene, za 3,8 odstotka pa se je povečal obsega prodaje. Odlični rezultati so, po mnenju odgovornih v podjetju, predvsem posledica izjemne prodaje kategorije "specializirana hrana", torej dodatki k prehrani in hrana za dojenčke.
 
Ta segment je zabeležil 14,5-odstotno rast na 1,9 milijarde evrov. Prodaja mleka v prahu je na Kitajskem poskočila za kar 50 odstotkov. Kategorija vod (Evian in Badoit) je doživela 4,2-odstotno rast prodaje (like-for-like) na 976 milijonov evrov.
 
Mlečna kategorija, ki je pri Danoneju po prihodkih še vedno nesporno na prvem mestu, je v Severni Ameriki doživela rahel padec za 0,2 odstotka (1,19 milijarde evrov), a je to nadomestila z rastjo na ostalih trgih (+0,8 % na 2,1 milijarde evrov).
 
Evropa in Severna Amerika sta še zmeraj najmočnejša Danonejeva trga, saj ustvarita 3,3 milijarde prihodkov od prodaje, kar je sicer 0,5 odstotka manj kot lani, a ju ostale regije počasi dohitevajo, saj je bila tam rast prometa kar 11,7-odstotna in dosegla 2,8 milijarde evrov.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top