IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.11.2019 || PLU podpisala tri (športne) sponzorske pogodbe  |  Conad se bo "reorganiziral"  |  Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev  |  Skupina Intereuropa v devetmesečju povečala dobiček  |  21. konferenca SEMPL v Portotožu 28. in 29. novembra  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  ZANIMIVOST: Izginil tovornjak z 20 tonami čokolade  |  Lesaffre odprl pekovski center v Banjaluki  |  Petrol bo zaračunaval izdajo fizičnih računov  |  Ikea imenovala vodjo za slovenski trg  |  Prvi Tuš express v centru Celja  |  Za razvoj majhnih kmetij 20 milijonov evrov  |  Predstavili poslovne rezultate dm in Beauty Box  |  Billa predstavila blagovno znamko prazničnih živil  |  Tisoči podpisali peticijo za zaprtje trgovin na "Boxing day"  |  Skenderja po 19 letih na čelu Saponie zamenjala Dajana Mrčela  |  Žitna konferenca 2019 na GZS  |  Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |   ||
   

Slovenija: Danes znani nagrajenci na 26. Zlatem bobnu

18.10.2019
Ob 20.30 bo v Portorožu podelitev nagrad, kjer ima Slovenija tri dela v ožjem izboru. Dve je zasnoval Pristop, eno pa Grey Ljubljana.

V kategoriji aktivacij se za nagrade poteguje projekt "Tačke igračke", v katerem je agencija Pristop v sodelovanju z Zavetiščem Horjul ozaveščala o pomembnosti odgovornega posvajanja malih živali. V kategoriji oblikovanja pa je v ožjem izboru etiketa za novo vino "Fedora Pet Nat", ki jo je prav tako zasnoval Pristop, in sicer za Hišo avtohtonih vin Fedora.Grey Ljubljana je z "Lahkonočnicami", večletnim medgeneracijskim projektom za naročnika A1 Slovenija,  v ožjem izboru v kategoriji upravljanja blagovne znamke.


Nazaj
 



 
 
 
back to top