IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 26.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  GIZ:"Zdravje je naša odgovornost"  |  Kea vabi v trgovino Cerkvenjak  |  Tri četrtine Britancev pričakuje zvišanje cen  |  GZS bo dobila novo skupščino in ostale voljene organe  |  Diskonterji še naprej pridobivajo   |  Rio Mare zmanjšal porabo vode za 7 odstotkov  |  Veriga Dino prodajo lani povečala za kar 30 odstotkov  |  Trgovci zmanjšujejo plastično embalažo  |  Dm je ob materinskem dnevu obdaroval mamice  |  SES Center Šiška s "posebno" (zmajevo) fasado  |  Janković:" Prepričan sem, da se bo letos začelo graditi trgovsko središče Stožic!"  |  Bimal kupil somborskega proizvajalca olja Sunce  |  Co-op začel dostavljati s kolesi na električni pogon  |  Konzum v nedeljo 31. marca ne bo odprt zaradi prenosa "lastništva"  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |   ||
   

Svet: Danes obeležujemo svetovni dan potrošnikov

15.03.2018
15. marec je dan, ko obeležujemo svetovni dan potrošnikov. Ta je tokrat namenjen gradnji zaupanja vrednega digitalnega sveta.
 
Danes obeležujemo svetovni dan pravic potrošnikov, letos še posebej posvečen digitalnemu trgu. V Sloveniji je stanje na področju varstva potrošnikov zaskrbljujoče, je pred tem dnevom opozorila predsednica Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) Breda Kutin.
 
Letošnji svetovni dan potrošnikov je namenjen tudi zaupanju v digitalnem svetu oziroma temu, kako ga lahko zgradimo. Ob digitalizaciji, ki se vse bolj oklepa našega življenja, ustanove za zaščito potrošnikov svarijo, da moramo poskrbeti za ustrezno zakonodajo, varnostne mehanizme, kar bo zgradilo zaupanje v digitalno tehnologijo.
 
Do leta 2020 naj bi imelo kar 52 odstotkov ljudi dostop do spleta. V letu 2015 naj bi bilo denimo ukradenih več kot 500 milijonov baz osebnih podatkov, kar pomeni, da je bilo ogroženih skoraj toliko identitet posameznikov.
 
Z razvojem medmrežja prihajajo v domove naprave, ki so tako ali drugače povezane s spletom, kot so na primer pametni termostati, gospodinjski aparati, celo sijalke ali igrače, ki denimo lahko snemajo pogovore z otroki, posnetki pa so poslani na strežnike podjetij. Ta nato razvijajo orodja za interaktivnost, kot je prepoznavanje govora.
 
Amazon je recimo razvil gumb za hitro naročanje izdelkov široke porabe, a potrošnikom ne ponuja informacije o spremembi cen. Tako se lahko zgodi, da stranka dobi primerljiv izdelek ali drugo količino, kot jo je naročil. V pogodbenih pogojih je to sicer zapisano, a kupec ta pravila lahko le potrdi ali zavrne.
 
Raziskave so pokazale, da kar 74 odstotkov ljudi sploh ne ve, katere informacije o njih zbirajo podjetja na spletu in kar 84 odstotkov potrošnikov se strinja, da bi morala veljati nova pravila, kako vlade, podjetja in drugi spletni uporabniki uporabljajo njihove podatke.


Nazaj
 


 
 
 
back to top