IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 22.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  EKSKLUZIVNO: Revija InStore na sejmu PLMA v Amsterdamu  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |  Mondelēz želi do leta 2025 proizvajati le še trajnostno čokolado  |  ZANIMIVOST: Iz tovornjaka izginilo 1700 kg kave (za 20.000 evrov!)  |   ||
   

Slovenija: Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS

18.02.2019
Danes ob 17. uri v prostorih GZS v Ljubljani Društvo za marketing Slovenije organizira drugo letošnje mesečno srečanjem, v sredo še eno predavanje na temo obvladovanja digitalnega okolja. 
 
Na temo izzivov spletnega trgovanja "E-commerce: Kako narediti korak naprej od spletne trgovine?" bodo predavali Rok Slapar (Vigoshop), Darko Dujić (Ceneje) in Rok Hrastnik (Sensilab).

Društvo za marketing ta teden organizira še eno predavanje, tokrat na temo obvladovanja digitalnega okolja.
 
V sredo, 20. februarja, bo v okviru serije izobraževanj Marketing TopX predavala Simona Koren (Atlantic Grupa) in med drugim skušala odgovoriti na vprašanje, zakaj je pomembna digitalna transformacija marketinga?

Nazaj
 


 
 
 
back to top