IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.03.2019 || INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |  Resolucija o prihodnjem razvoju kmetijstva v javni obravnavi  |  Končan drugi Hotel Summit Srbija revije InHotel  |  Svetovni dan voda v znamenju vode za vse   |  Aldi z novim mestnim formatom - 'ALDI Local'  |   ||
   

Slovenija: Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS

18.02.2019
Danes ob 17. uri v prostorih GZS v Ljubljani Društvo za marketing Slovenije organizira drugo letošnje mesečno srečanjem, v sredo še eno predavanje na temo obvladovanja digitalnega okolja. 
 
Na temo izzivov spletnega trgovanja "E-commerce: Kako narediti korak naprej od spletne trgovine?" bodo predavali Rok Slapar (Vigoshop), Darko Dujić (Ceneje) in Rok Hrastnik (Sensilab).

Društvo za marketing ta teden organizira še eno predavanje, tokrat na temo obvladovanja digitalnega okolja.
 
V sredo, 20. februarja, bo v okviru serije izobraževanj Marketing TopX predavala Simona Koren (Atlantic Grupa) in med drugim skušala odgovoriti na vprašanje, zakaj je pomembna digitalna transformacija marketinga?

Nazaj
 


 
 
 
back to top