IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.02.2020 || V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |  Vrata odprl prenovljen Tuš supermarket Planet Kranj  |  Uporabo plastičnih vrečk prepoveduje tudi Črna gora  |  Salon penečih vin odprl novo ljubljansko vinsko sezono   |  Sladka Mannerjeva podpora projektu Skoči z nami  |  Koprski košarkarji tretjič zapored osvojili pokal Spar  |  Preurejena trgovina Ribola v Kaštel Starom  |  Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka  |  Teta Violeta z novo embalažo (podobno kot za smeti)  |  Organski izdelki vse bolj popularni  |  Tesco konkurenci preprečeval gradnjo trgovin v svoji bližini  |  EKSKLUZIVNO: InStore na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu  |  Finance:Rastoder bo partnerju iz ZAE prodal 51-odstotni delež projekta Stožice  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Kadri med ključnimi izzivi za razvoj pekarstva  |  Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih  |  Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program  |   ||
   

Slovenija: Danes in jutri 26. Zlati boben

17.10.2019
26. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki bo s sloganom Kreativnost poganja spremembe potekal med 17. in 18. oktobrom 2019 v Portorožu ima  že nekaj časa znan program.Dogajalo se bo v Mind hotelu. Letošnji slogan "Kreativnost poganja spremembe."

Za prijavo na uradno tekmovanje festivala, ki se nahaja tudi na lestvici WARC, pa tudi za prijavo osebne udeležbe po ceni za zgodnje ptice je bil rok 13. avgust.
 
Mladi kreativci so imeli nato še dober mesec dni časa, da so se odločili za sodelovanje na tekmovanju s temo "Slovenija, dežela čistih in zdravih vod," ki je bilo odprto do 10. septembra.                      
Z majhnimi spremembami v dolžini programa ter hitrejšimi in bolj dinamičnimi formati vsebin, se festival želi približati udeležencem, ki živijo in delajo v vedno hitrejšem in bolj dinamičnem svetu.
 
Tekom dveh festivalskih dni bo gostil nekaj manj kot 40 mednarodnih govorcev.
 
Ti se bodo osredotočili na pozitivne spremembe na mnogih različnih področjih, na katerih delujejo in so pomembne, da lahko začnemo usmerjati našo pozornost k oglaševanju za boljši jutri.
 
Letošnji slogan je: "Kreativnost poganja spremembe."

Slavoj Žižek bo glavni govornik

Glavni govornik 26. festivala Zlati boben bo eden izmed filozofov zgodnjega 21. stoletja z največjim številom objavljenih del, Slavoj Žižek, pridružili pa se mu bodo še številni drugi izjemni govorci.

Bobnarji bodo imeli priložnost prisluhniti Andrei Henao, direktorici 360 Agency Berlin in 360 Agency Europe, prve trajnostno usmerjene oglaševalske agencije na svetu, ki po vsem svetu podpira izključno trajnostno naravnane blagovne znamke. Dawid Szczepaniak, izvršni kreativni direktor in partner pri VMLY & R Poljska, bo skupaj z umetniško direktorico Ewelino Wojtyczko predstavil kampanjo za revijo "The Last Ever Issue”, ki je prejela prvega steklenega kanskega leva za Poljsko in je lep prikaz, kako lahko kreativnost vpliva na spremembo kulture.

Med drugimi agencijskimi strokovnjaki so tudi: André Felix, izvršni kreativni direktor lizbonske agencije Wunderman Thompson, ki nam bo predstavil koncept figital, gre za prepletanje fizičnega in digitalnega v naših mislih in v vsakdanjem življenju. Pojasnil bo, kako ga lahko uporabimo za povezovanje digitalnega in resničnega sveta, ter tako ustvarimo tesnejšo in učinkovitejšo izkušnjo s strankami v fizičnem svetu, namesto prvotno načrtovanega govorca Luisa Castila se bo predstavil Lluis Rotger. ob njem še Krešimir Macan, svetovalec za komuniciranje in lastnik agencije Manjgura, je ugledni hrvaški komunikacijski in poslovni svetovalec, specializiran za krizno upravljanje, strateško komuniciranje v politiki in na družbenih omrežjih. Pojasnil bo, zakaj so odnosi z javnostmi tako popularni, kje je njihovo mesto v digitalizirani sedanjosti in prihodnosti, in zakaj so morda sedaj vplivnejši in ustvarjalnejši kot kdaj koli prej. Shailin Dhar, glavni izvršni direktor in soustanovitelj ameriškega podjetja Method Media Intelligence s sodelavko Kirsten Jamieson, direktorico oddelka Upravljanje s strankami, dela na področju standardizacije in preglednosti oglaševanja, na Zlatem bobnu pa bosta govorila o reševanju oglaševalskih prevar.

O ustvarjalnih blagovnih znamkah: Evgeniya Chernetskaya, direktorica trženja za Srednjo in Vzhodno Evropo ter Centralno Azijo, ki vodi skupino tržnikov skozi radikalno spreminjajoče se trženjsko okolje v dobi digitalne transformacije. Sodeluje s programom za trajnostni razvoj She Exports in spodbuja ženske na vodstvenih položajih pri izvrševanju ciljev ekonomske rasti, ki sta jih vzpostavila OZN in STO. Jeannette Liendo, podpredsednica oddelka za trženje in tržno komuniciranje vodi marketing za blagovne znamke, potrošnike in poslovanje za Mastercard po vsej Evropi, s poudarkom na zagotavljanju integriranih in izkustvenih marketinških rešitev, ki vodijo posel, povečujejo ugled in oblikujejo industrijo v vseh skupinah.
 
Govoril bo tudi Igor Pająk, specialist za upravljanje s ključnimi kadri pri agenciji za upravljanje s talenti Match&Spark na Poljskem. Med njihovimi naročniki je več kot 45 ustvarjalcev filmov, vključno z Michałom Marczakom, z oskarjem nagrajenim ustvarjalcem filmov Lucasom Zalom, in prejemnico nagrade British Arrows Moniko Lenczewsko.

Ustvarjalnost je v svojem bistvu zelo široka tema: Michał Marczak, na filmskem festival Sundance nagrajeni poljski režiser, je sodeloval z blagovnimi znamkami kot so Sprite, Ikea, Johnnie Walker in Coca-Cola, pa tudi z glasbeniki kot so Tom Yorke in Radiohead. Za svoj zadnji film"All these sleepless nights" je bil nagrajen na filmskem festivalu Sundance. 

Pogled znanstvenika: profesor Bogdan Draganski z Univerzitetne bolnišnice v Lozani deluje kot direktor Neuroimaging Laba LREN na Univerzi v Lozani v Švici, kjer je dejaven na področju zdravja in bolezni možganov s poudarkom na identifikaciji slikovnih biomarkerjev pri možganskih motnjah kot pomoč pri razvoju novih terapevtskih pristopov k demenci. V svojem govoru se bo osredotočil na obstoječe znanje, katerega namen je pojasniti kreativnost z nevroznanstvenega vidika.

Hotel Mind Slovenija bo gostitelj 

Ob morju, v sproščenem poslovnem okolju bodo mladi kreativci in mednarodno uveljavljeni "bobnarji" izmenjevali ideje ter pri tem iskali navdih za ustvarjalno razmišljanje o oglaševanju za boljši jutri. Letošnji slogan "Kreativnost poganja spremembe" bo od njih zahteval veliko mero kreativnosti. Pridih trajnosti bo dodala podelitev nagrade v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo na temo "Slovenija, dežela čistih in zdravih voda." Kreativni oddih na zlati slovenski obali organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju s Paideia Events.



Nazaj
 


 
 
 
back to top