IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.11.2019 || Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  V petek ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Pošta Slovenije z namero za prevzem Intereurope  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Dan odprtih vrat na TZS z naslovom "Trgovski poklici" 21.novembra  |   ||
   

Slovenija: Danes 13. Strateška konferenca TZS o trgovini

16.10.2019
Iz TZS (Trgovinske zbornice Slovenije) pozivajo vse zainteresirane oz. člane, da bo letošnja, že 13. Strateška konferenca o trgovini z nazivom Kupec in digitalizacija – človek in tehnologija: kam naprej v trgovini? potekala danes na Brdu pri Kranju. Kotizacije za udeležbo ni.

Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trgovini. Nove tehnologije, nove podpore in orodja nakupov. Umetna inteligenca, prepoznavanja značilnosti in vedenja vsakega posameznika. Koliko je v trgovini še pomemben človek in njegov nasmeh – in koliko že zmaguje tehnologija? O vsem tem bodo z zanimivimi domačimi in tujimi sogovorniki razpravljali na že 13. trgovinski konferenci in iskali odgovore na vprašanja, kako naprej. 

PROGRAM KONFERENCE

8:30 - 9:15 Registracija udeležencev 
9:15 - 9:45  
OTVORITEV KONFERENCE

mag. Mariča Lah, predsednica TZS
prof. dr. Metka Tekavčič, dekanja Ekonomske fakultete, UL
Marjan Šarec, predsednik Vlade Republike Slovenije
 
9:45 - 10:00        
Z MINISTROM ZDRAVKOM POČIVALŠKOM O TRGOVINI IN ŠE ČEM

Pogovor vodi prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, UL
 
10:00 - 10:45  
KAJ DOLOČA TRGOVSKO PANOGO DANES IN KAJ NAS ČAKA JUTRI?

Melanie Seier Larsen, izvršna direktorica in partnerica, Boston Consulting Group
Nikola Vuković, partner, Boston Consulting Group
 
10.45 - 11.00  Odmor 
11.00 - 12.30  
DIGITALNI vs. TRADICIONALNI KUPEC V RAZLIČNIH STAROSTNIH OBDOBJIH - GENERACIJSKI RAZKORAK ALI ZNAČILNOST SLOVENIJE?
Potrošnik včeraj, danes in pojutrišnjem
Zenel Batagelj, partner, Valicon d.o.o. 
        
Prihodnost trgovine - tehnološki trendi v trgovini 
mag. Mitja Jermol, vodja Centra za prenos znanja informacijskih tehnologij, Institut Jožef Štefan
        
Kako se približati razmišljanju potrošnika: Kako nevro znanost odkriva skrivnost nakupovanja?
dr. Nikolaos Dimitriadis, Trizma Neuro 

12.30 - 13.30 Kosilo 
13.30 - 15.00 
DIGITALNO = (LAHKO) TUDI LOKALNO?

Primeri iz prakse
        
Zgodba mesta nakupov
Damjan Kralj, glavni izvršni direktor, član upravnega odbora BTC d.d., Ljubljana
        
TUŠ trgovine
Andraž Tuš, direktor, Engrotuš d.o.o., Celje
        
Annapurna Way
Matevž Kovač, zunanji svetovalec, ANNAPURNA WAY, d.o.o., Ljubljana

JYSK West Balkan
Vesna Kukić Lončarić, področni vodja za Slovenijo, Hrvaško, BiH in Srbijo, JYSK West Balkan, Hrvaška
 
15.00 -15.10  Odmor 
15.10 - 16.10  

OKROGLA MIZA: NAKUPNO VEDENJE IN NAVADE MLADIH - IZZIV ALI PRILOŽNOST?
Robert Bizjak, direktor prodaje, Petrol d.d., Ljubljana
Tomislav Čizmić, predsednik uprave, Mercator, d.d., Ljubljana
Samo Kupljen, direktor, Bauhaus d.o.o., k.d., Ljubljana
mag. Igor Mervič, generalni direktor, Spar Slovenija d.o.o. , Ljubljana
Simon Premrl, direktor, UNIKA TTI d.o.o., Postojna
        
Okroglo mizo vodi: prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta, UL 
16.10 - 16.15 Zaključek konference 


Nazaj
 


 
 
 
back to top