IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Danska: Dagrofa predstavila nove oznake za (časovno) varnost živil

08.04.2021
Dagrofa je ena od največjih trgovinskih verig na Danskem, kjer se je predstavila z novimi oznakami na več kot 900 prehrambenih izdelkih. 

Za to potezo so se v trgovcu odločili zaradi tega, ker so ugotovili, da so številni kupci zmedeni zaradi oznak na živilih na katerih piše "best before” (najbolje uporabiti pred) in zaradi teh besed je pogosto še sveža hrana končala v smeteh.
 
Sedaj so te napise spremenili na izdelkih lastne blagovne znamke. 

To pa so: OMHU, Gestus, Grøn Balance in First Price, kjer so namesto omenjenega opozorila zapisali "often good after”(pogosto uporabno tudi potem). 

Dagrofa ob tej potezi spodbuja uporabnike, da izdelke, ki dosežejo omenjeni datum, pred zavračanjem preizkusijo na način, da jih poduhajo ali okusijo  in sami ocenijo ali je izdelek res že slab.

Gre za del nove strategije, ki pomaga pri zmanjševanju metanja uporabne hrane v smeti. Študija danske agencije za zaščito okolja namreč kaže, da hrano, ki je še vedno uporabna v največjem obsegu zavračajo ravno domača gospodinjstva in da ta delež dosega 36% celotnega skupnega odpada (še) uporabne hrane. Cilj trgovinske verige Dagrofa  je, da lastna živila, ki so še uporabna do leta 2030 rešijo in da se jih zavrže za 50% manj kot doslej.

Nazaj
 


 
 
 
back to top