IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Italija: D.IT-Distribuzione Italiana napreduje z LBZ

17.06.2021
Za petino se je povečala prodaja izdelkov LBZ (lastne blagovne znamke) italijanskega trgovca D.IT-Distribuzione Italiana
Objavili so, da se jim je prodaja proizvodov v okviru TBZ (trgovinske blagovne znamke) lani povečala za 20%. In da te proizvode kupuje 90% kupcev. Razlog je kvaliteta, ki da ustreza ceni. Še posebej se je povečala prodaja znamke Primo , a dobre rezultate so dosegali tudi s premium linijo (Gusto & Passione), regionalno (Verde Mio),  in welness znamko (Equilibrio & Piacere). Poleg tega so objavili, da ima ta trgovec na policah 2.000 proizvodov. Skupina, ki ima mrežo 1.200 marketov pod devetimi nazivi, je objavila, da je njihov skupni promet lani dosegel več kot tri milijarde evrov. V minulem letu so postali del konzorcija (tudi z znamko Supercentro) v okviru katerega se borijo za boljše pogajalske dogovore z dobavitelji.


Nazaj
 


 
 
 
back to top