IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Srbija: DIS odprl dve novi trgovini v Paraćinu

09.08.2018
Podjetje DIS je prejšnji teden odprlo dva nova marketa v Paraćinu, s čimer nadaljuje razširitev svojega trgovinskega omrežja.
 
 
Oba marketa imata površino 300 kvadratnih metrov, grajena sta po sodobnih standardih. Eden se nahaja na tržnici, v ulici Vožda Karađorđa 10, drugi pa je na nasprotni strani avtobusne postaje, na ulici Toma Živanovića 43.
 
V obeh trgovinah je nabor ponudbe prilagojen potrebam potrošnikov, oba objekta imata oddelek svežega sadja in zelenjave ter mesnici. "Na policah lahko najdete vse, kar ponuja sodoben trgovinski objekt," so zapisali v sporočilu za javnost.
 
V obeh trgovinah sta kupcem na voljo dve blagajni, kakor pa sporočajo s sedeža podjetja, je število zaposlenih primerno površini trgovin. Kot je to že v navadi trgovca, je bil vsak 50. nakup stranke zastonj. DIS še naprej išče nove možnosti za odprtje trgovin, saj je širitev omrežja njihov strateški cilj. Predvsem se želijo osredotočiti na objekte s površino, večjo od 250 kvadratnih metrov in v krajih, z več kot 5000 prebivalci.

 







Nazaj
 


 
 
 
back to top