IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Srbija: DIS odprl dve novi trgovini v Paraćinu

09.08.2018
Podjetje DIS je prejšnji teden odprlo dva nova marketa v Paraćinu, s čimer nadaljuje razširitev svojega trgovinskega omrežja.
 
 
Oba marketa imata površino 300 kvadratnih metrov, grajena sta po sodobnih standardih. Eden se nahaja na tržnici, v ulici Vožda Karađorđa 10, drugi pa je na nasprotni strani avtobusne postaje, na ulici Toma Živanovića 43.
 
V obeh trgovinah je nabor ponudbe prilagojen potrebam potrošnikov, oba objekta imata oddelek svežega sadja in zelenjave ter mesnici. "Na policah lahko najdete vse, kar ponuja sodoben trgovinski objekt," so zapisali v sporočilu za javnost.
 
V obeh trgovinah sta kupcem na voljo dve blagajni, kakor pa sporočajo s sedeža podjetja, je število zaposlenih primerno površini trgovin. Kot je to že v navadi trgovca, je bil vsak 50. nakup stranke zastonj. DIS še naprej išče nove možnosti za odprtje trgovin, saj je širitev omrežja njihov strateški cilj. Predvsem se želijo osredotočiti na objekte s površino, večjo od 250 kvadratnih metrov in v krajih, z več kot 5000 prebivalci.

 







Nazaj
 


 
 
 
back to top