IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Srbija: DIS odprl dve novi trgovini v Paraćinu

09.08.2018
Podjetje DIS je prejšnji teden odprlo dva nova marketa v Paraćinu, s čimer nadaljuje razširitev svojega trgovinskega omrežja.
 
 
Oba marketa imata površino 300 kvadratnih metrov, grajena sta po sodobnih standardih. Eden se nahaja na tržnici, v ulici Vožda Karađorđa 10, drugi pa je na nasprotni strani avtobusne postaje, na ulici Toma Živanovića 43.
 
V obeh trgovinah je nabor ponudbe prilagojen potrebam potrošnikov, oba objekta imata oddelek svežega sadja in zelenjave ter mesnici. "Na policah lahko najdete vse, kar ponuja sodoben trgovinski objekt," so zapisali v sporočilu za javnost.
 
V obeh trgovinah sta kupcem na voljo dve blagajni, kakor pa sporočajo s sedeža podjetja, je število zaposlenih primerno površini trgovin. Kot je to že v navadi trgovca, je bil vsak 50. nakup stranke zastonj. DIS še naprej išče nove možnosti za odprtje trgovin, saj je širitev omrežja njihov strateški cilj. Predvsem se želijo osredotočiti na objekte s površino, večjo od 250 kvadratnih metrov in v krajih, z več kot 5000 prebivalci.

 







Nazaj
 


 
 
 
back to top