IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 12.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira jutri v Ilirski Bistrici  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |  Pripravljena prepoved plastičnih mešalnikov ter slamic za pijačo in palčk za ušesa  |  PR ZANIMIVOST: Mannerjeve čokoladne sanje  |  Srbija tretja največja pridelovalka sliv na svetu  |  Morrisonsu (po domnevnem zanimanju Amazona) poskočila vrednost  |  Na trgu preveč zelenjave neznanega izvora  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |   Sberbank začel sprejemati ponudbe za prodajo svojega deleža v Agrokorju  |  Aldi Süd in Aldi Nord bosta sodelovala še bolj  |  Vlada želi bolj zdravo (predelano) hrano  |  Mastercard in Microsoft združujeta moči   |  Pri Tušu trkajo za srečo alpskih smučarjev (VIDEO)  |   ||
   

Srbija: DIS odprl dve novi trgovini v Paraćinu

09.08.2018
Podjetje DIS je prejšnji teden odprlo dva nova marketa v Paraćinu, s čimer nadaljuje razširitev svojega trgovinskega omrežja.
 
 
Oba marketa imata površino 300 kvadratnih metrov, grajena sta po sodobnih standardih. Eden se nahaja na tržnici, v ulici Vožda Karađorđa 10, drugi pa je na nasprotni strani avtobusne postaje, na ulici Toma Živanovića 43.
 
V obeh trgovinah je nabor ponudbe prilagojen potrebam potrošnikov, oba objekta imata oddelek svežega sadja in zelenjave ter mesnici. "Na policah lahko najdete vse, kar ponuja sodoben trgovinski objekt," so zapisali v sporočilu za javnost.
 
V obeh trgovinah sta kupcem na voljo dve blagajni, kakor pa sporočajo s sedeža podjetja, je število zaposlenih primerno površini trgovin. Kot je to že v navadi trgovca, je bil vsak 50. nakup stranke zastonj. DIS še naprej išče nove možnosti za odprtje trgovin, saj je širitev omrežja njihov strateški cilj. Predvsem se želijo osredotočiti na objekte s površino, večjo od 250 kvadratnih metrov in v krajih, z več kot 5000 prebivalci.

 







Nazaj
 


 
 
 
back to top