IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |   ||
   

Srbija/regija: DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce

30.05.2020

Revija InStore bo 19.junija organizirala prvi FMCG Adria webinar za prodajne in marketinške profesionalce iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, BiH, Črne gore in Severne Makedonije. 


O predavatelju Darku Lukiću...

 

Darko Lukić predstavlja "management v eni osebi", je prodajni in marketinški svetovalec in predavatelj. Svoje dvajsetletne delovne izkušnje iz gospodarstva prenaša prek programov s področij managementa, upravljanja s ključnimi kupci, prodaje, vodenja, motivacije, tradicionalnega in digitalnega marketinga.V 17 letih korporativne kariere se je usposabljal na managerskih in vodilnih položajih v multinacionalnih velikanih. To so: ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Avstrija in Henkel Srbija. Kariero svetovalca, mentorja in predavatelja je začel leta 2016 prek sodelovanja z Delta Holdingom, UNICEF-om in revijo InStore ter nadaljeval sodelovanje s številnimi srbskimi in mednarodnimi podjetji in organizacijami.Seminarje in govore (na vodilnih regionalnih FMCG konferencah) izvaja v srbščini ali angleščini, redno pa predava v Srbiji, Severni Makedoniji in BiH. Svoje storitve svetovanja, mentorstva in izobraževanja je izvajal v takih podjetjih in organizacijah kot so: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...Na (njegovem) seznamu je tudi svetovalna hiša EBRD (Evropske banke za obnovo in razvoj) za mala in srednja podjetja, bil je redni predavatelj tako v Srbiji kot v Severni Makedoniji in tudi na Mokrogorski šoli za managment.V prostem času se ukvarja z maratonom in triatlonom, pretekel je 27 maratonov (42,2 km) in 13 "pol Ironman"triatlonov (113 km) ter dva Ironman triatlona (226 km).

 

Spoznajte se s ključnimi strategijami in taktikami na predavanju kakršnega še niste doživeli!

 

URNIK:

09.00-10.30
Najpomembnejši trendi v razvoju trgovinskih formatov in kanalov, ki bodo zaznamovali tretje in četrto desetletje 21.stoletja.  

10.30 -10.45
Premor za kavo
 
10.45 - 12.15
COVID-19 priložnost ali nevarnost - kako naj bosta prodajni in marketinški management pripravljena na "drugi val"?;
 
12.15 - 13.15 
Premor

13.15 - 13.45
V kolikšnem obsegu trgovinske blagovne znamke ogrožajo prodajo  "brandov” in kako naj marketinški in prodajni FMCG profesionalci  odgovorijo na povečan pritisk?

14.45 - 15.00
Premor

15.00 - 16.00
Prodajna in marketinška ekipa s pravimi sposobnostmi

 

 

CENE:

1 oseba - 180 EUR

2 osebi iz podjetja - 170 EUR

3 osebe iz podjetja - 160 EUR

4 osebe iz podjetja - 150 EUR (na posameznika)

 

PRIJAVE: Matej Oblak

direktor InStore in InB2B Media d.o.o

Tel:+386 5 908 32 40

Mob: 041 707 957


Nazaj
 


 
 
 
back to top