IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 22.09.2020 || Poraba testenin v prvi polovici leta močno narasla  |  Litehouse prevzel manjše podjetje Veggiecraft Farms  |  Gospodarstveniki in politika o prihodnosti na Brdu pri Kranju  |  Inštitut za oljkarstvo ZRS Koper postal nacionalni referenčni laboratorij  |  Sindikat kmetov podpira Pivčevo  |  V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Mednarodna trgovina zaradi pandemije doživela strm padec  |  Delničarji Unileverja suvereno izglasovali selitev sedeža v London  |   ||
   

ZDA: Črni petek podrl rekorde

02.12.2019
Potrošniki so v ZDA na črni petek zgolj na spletu zapravili kar 7,4 milijarde dolarjev. Dvignil se je predvsem delež opravljenih nakupov prek mobilnih naprav, ki je bil letos rekorden.

V ZDA so kupci na t.i. črni petek, dan velikih popustov, zgolj na spletu zapravili kar 7,4 milijarde dolarjev. Gre za rekordno številko, ki jo je omogočil tudi skok transakcij, opravljenih prek mobilnih telefonov, analizo Adobe Analytics povzema francoska tiskovna agencija AFP.

Glede na lani se je spletna prodaja v ZDA na črni petek povečala za 19,6 odstotka. Znesek je še malenkost pod 7,9 milijardami dolarjev, ki so jih potrošniki zapravili na lanski spletni ponedeljek, dan, ki je še posebej posvečen spletnim nakupom in znova zagotavlja velike popuste.

Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov.
 
Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.

Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji "spletni ponedeljek" znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.

Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top