IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |   ||
   

ZDA: Črni petek podrl rekorde

02.12.2019
Potrošniki so v ZDA na črni petek zgolj na spletu zapravili kar 7,4 milijarde dolarjev. Dvignil se je predvsem delež opravljenih nakupov prek mobilnih naprav, ki je bil letos rekorden.

V ZDA so kupci na t.i. črni petek, dan velikih popustov, zgolj na spletu zapravili kar 7,4 milijarde dolarjev. Gre za rekordno številko, ki jo je omogočil tudi skok transakcij, opravljenih prek mobilnih telefonov, analizo Adobe Analytics povzema francoska tiskovna agencija AFP.

Glede na lani se je spletna prodaja v ZDA na črni petek povečala za 19,6 odstotka. Znesek je še malenkost pod 7,9 milijardami dolarjev, ki so jih potrošniki zapravili na lanski spletni ponedeljek, dan, ki je še posebej posvečen spletnim nakupom in znova zagotavlja velike popuste.

Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov.
 
Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.

Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji "spletni ponedeljek" znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.

Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top