IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 06.12.2019 || Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |   ||
   

ZDA: Črni petek podrl rekorde

02.12.2019
Potrošniki so v ZDA na črni petek zgolj na spletu zapravili kar 7,4 milijarde dolarjev. Dvignil se je predvsem delež opravljenih nakupov prek mobilnih naprav, ki je bil letos rekorden.

V ZDA so kupci na t.i. črni petek, dan velikih popustov, zgolj na spletu zapravili kar 7,4 milijarde dolarjev. Gre za rekordno številko, ki jo je omogočil tudi skok transakcij, opravljenih prek mobilnih telefonov, analizo Adobe Analytics povzema francoska tiskovna agencija AFP.

Glede na lani se je spletna prodaja v ZDA na črni petek povečala za 19,6 odstotka. Znesek je še malenkost pod 7,9 milijardami dolarjev, ki so jih potrošniki zapravili na lanski spletni ponedeljek, dan, ki je še posebej posvečen spletnim nakupom in znova zagotavlja velike popuste.

Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov.
 
Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.

Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji "spletni ponedeljek" znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.

Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.

Nazaj
 



 
 
 
back to top