IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

ZDA: Coty optimističen po pozitivnih rezultatih v prvem fiskalnem polletju

12.02.2018

Ameriško podjetje Coty Inc, ki ima v svojem okrilju luksuzne, profesionalne in potrošniške blagovne znamke v kategoriji kozmetike, optimistično gleda na celotno fiskalno leto po poročilu o močni rasti v prvem fiskalnem polletju.

 


Neto prihodki podjetja, kombiniranih s Coty- Procter&Gamble operacijami, je višji za 44%, prilagojen operativni dobiček pa se je povečal za 14%, na 542,6 milijonov dolarjev, neto dobiček za 4%, na 313,5 milijonov dolarjev.

Segment luksuznih proizvodov je dosegel prihodke v višini 1,72 milijarde dolarjev (+7%), segment lepotnih proizvodov široke potrošnje pa je zabeležil rast za 9% medtem ko  je prodaja profesionalnih linij "skočila" za 9%, na 970 milijonov dolarjev.

Skupina dobre rezultate v velikem obsegu pripisuje razvoju e-commerce kanalov.
 
Podjetje Coty Inc.,  so ga leta 1905 ustanovili v Parizu, izdeluje večinoma dišave za blagovne znamke Calvin Klein in Marc Jacobs je julija 2015 za 12,5 milijard odkupilo P&G-jev oddelek dišav in kozmetike. Vrednost te kategorije, katere glavna znamka je Max Factor, ocenjujejo na okoli 3 milijarde dolarjev (2.64 milijarde evrov).

Coty je prevzel upravljanje  z licencami za dišave svetovnih modnih blagovnih znamk: Gucci, Hugo Boss in Dolce & Gabbana in kozmetičnih blagovnih znamk Cover Girl in Max Factor.

Coty je takrat odkupil 43 blagovnih znamk,s prevzemom blagovnih znamk P&G-a za nego las Wella in Clairol, pa je Coty vstopil v popolnoma nov segment poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top