IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

ZDA: Coty optimističen po pozitivnih rezultatih v prvem fiskalnem polletju

12.02.2018

Ameriško podjetje Coty Inc, ki ima v svojem okrilju luksuzne, profesionalne in potrošniške blagovne znamke v kategoriji kozmetike, optimistično gleda na celotno fiskalno leto po poročilu o močni rasti v prvem fiskalnem polletju.

 


Neto prihodki podjetja, kombiniranih s Coty- Procter&Gamble operacijami, je višji za 44%, prilagojen operativni dobiček pa se je povečal za 14%, na 542,6 milijonov dolarjev, neto dobiček za 4%, na 313,5 milijonov dolarjev.

Segment luksuznih proizvodov je dosegel prihodke v višini 1,72 milijarde dolarjev (+7%), segment lepotnih proizvodov široke potrošnje pa je zabeležil rast za 9% medtem ko  je prodaja profesionalnih linij "skočila" za 9%, na 970 milijonov dolarjev.

Skupina dobre rezultate v velikem obsegu pripisuje razvoju e-commerce kanalov.
 
Podjetje Coty Inc.,  so ga leta 1905 ustanovili v Parizu, izdeluje večinoma dišave za blagovne znamke Calvin Klein in Marc Jacobs je julija 2015 za 12,5 milijard odkupilo P&G-jev oddelek dišav in kozmetike. Vrednost te kategorije, katere glavna znamka je Max Factor, ocenjujejo na okoli 3 milijarde dolarjev (2.64 milijarde evrov).

Coty je prevzel upravljanje  z licencami za dišave svetovnih modnih blagovnih znamk: Gucci, Hugo Boss in Dolce & Gabbana in kozmetičnih blagovnih znamk Cover Girl in Max Factor.

Coty je takrat odkupil 43 blagovnih znamk,s prevzemom blagovnih znamk P&G-a za nego las Wella in Clairol, pa je Coty vstopil v popolnoma nov segment poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top