IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

ZDA: Coty optimističen po pozitivnih rezultatih v prvem fiskalnem polletju

12.02.2018

Ameriško podjetje Coty Inc, ki ima v svojem okrilju luksuzne, profesionalne in potrošniške blagovne znamke v kategoriji kozmetike, optimistično gleda na celotno fiskalno leto po poročilu o močni rasti v prvem fiskalnem polletju.

 


Neto prihodki podjetja, kombiniranih s Coty- Procter&Gamble operacijami, je višji za 44%, prilagojen operativni dobiček pa se je povečal za 14%, na 542,6 milijonov dolarjev, neto dobiček za 4%, na 313,5 milijonov dolarjev.

Segment luksuznih proizvodov je dosegel prihodke v višini 1,72 milijarde dolarjev (+7%), segment lepotnih proizvodov široke potrošnje pa je zabeležil rast za 9% medtem ko  je prodaja profesionalnih linij "skočila" za 9%, na 970 milijonov dolarjev.

Skupina dobre rezultate v velikem obsegu pripisuje razvoju e-commerce kanalov.
 
Podjetje Coty Inc.,  so ga leta 1905 ustanovili v Parizu, izdeluje večinoma dišave za blagovne znamke Calvin Klein in Marc Jacobs je julija 2015 za 12,5 milijard odkupilo P&G-jev oddelek dišav in kozmetike. Vrednost te kategorije, katere glavna znamka je Max Factor, ocenjujejo na okoli 3 milijarde dolarjev (2.64 milijarde evrov).

Coty je prevzel upravljanje  z licencami za dišave svetovnih modnih blagovnih znamk: Gucci, Hugo Boss in Dolce & Gabbana in kozmetičnih blagovnih znamk Cover Girl in Max Factor.

Coty je takrat odkupil 43 blagovnih znamk,s prevzemom blagovnih znamk P&G-a za nego las Wella in Clairol, pa je Coty vstopil v popolnoma nov segment poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top