IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 20.11.2019 || GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |  Kupci imajo najraje trgovinsko verigo KAM  |  Nov direktor Žita maloprodaje Dejan Mirković  |  Italijani vse pogosteje nakupujejo pri diskonterjih  |  Bencin spet dražji skupaj z dizlom  |  V EU vendarle dogovor o proračunu za 2020  |  Povečuje se količina komunalnih odpadkov, a se tudi več ločuje  |  Mednarodni dan ozaveščanja o polnozrnatih žitih  |  Klub slovenskih podjetnikov s pobudo za več podjetnosti v družbi  |  Coty za pol milijarde evrov odkupuje kozmetično linijo Kylie Jenner  |  Aldi začel z dostavo alkohola na dom  |  Izvoznik leta 2019 je podjetje Seltron  |  Jumbo v Belgiji (za zdaj) krepko presegel pričakovanja  |  V Trebinju odprli trgovino s kozmetiko in zdravili  |  Več kot 80 % ljudi ima pozitivno izkušnjo z e-nakupovanjem  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  V kratkem 60 novih trgovin Pam Local  |   ||
   

ZDA: Costco avgusta prihaja še na Kitajsko

21.06.2019
Veriga trgovin na debelo, ki poslujejo v obliki velikih skladiščnih objektov, ameriški Costco, bo avgusta svojo prvo prodajalno odprla na Kitajskem.
 
 
Trgovec, ki je po prihodkih od prodaje celo na drugem mestu za Walmartom, ima svoje poslovanje razširjeno na več koncev sveta. Potem, ko so omrežje razširili na Kanado, Mehiko, Veliko Britanijo, Japonsko, Južno Korejo, Tajvan, Avstralijo, Španijo, Francijo in še Islandijo, bo Kitajska že 12. država.
 
Spletna stran Inside Retail Asia poroča o tem, da naj bi prvo prodajalno Costco predstavil v šanghajskem okrožju Minhang ter članom takoj ponudil članstvo v višini 299 juanov (slabih 40 evrov), ki omogoča velike popuste.
 
Sistem stalnega članstva v "klubu" Costco je v svetu očitno zelo uspešen, saj ga letno obnovi 88 odstotkov strank. Največji konkurent trgovcu na Kitajskem utegne biti kar znanec z matičnega trga, Sam's Club (Walmart).



Nazaj
 


 
 
 
back to top