IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 06.08.2020 || Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |  Muller: "Ahold Delhaize ni oddal punudbe za trgovine Hema"  |  BAT "vpregel" novega predsednika za Reynolds American  |  SDTS kritičen do novega modela zaposlitve pri Hoferju  |  Henkel Slovenija in dm v podporo urbano-čebelarskim projektom  |  Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |   ||
   

Italija: Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev

22.11.2019
Coop načrtuje vlaganja v višini 500 milijonov evrov za pospeševanje prodaje kar zadeva ponudbo in storitve. Glede na zadnje podatke raziskovanj, ki pravijo, da Italijani manj časa preživljajo v kuhinji, se temu prilagaja Coop in krepi dostavo hrane na dom. 
 
Trgovec Coop napoveduje velika vlaganja in poroča, da delež prodaje lastnih blagovnih znamk v njihovih prodajnih objektih napreduje.V portfelju ima kar 4500 trgovinskih znamk, ki jim je menda lani prodaja narasla na 2,7 milijarde evrov. Takšen uspeh terja povečanje nabora ponudbe, zato je Coop v minulem mesecu predstavil 80 novih izdelkov za osebno nego pod blagovno znamko "Io”.
 
Izdelki so primerni tako za dekleta kot tudi moške, ponudbo pa sestavljajo mila, šamponi, geli za tuširanje in peneče kopeli. Obstaja še dodatna blagovna znamka z imenom Io Advance, ki je usmerjena v bolj specifične potrebe strank in vključuje šampone za lase.
 
Vsi izdelki so brez alergenov, sestavine pa, ki bi lahko morda povzročile srbečico ali ostale neprijetnosti, so jasno označene. Coop namerava do leta 2022 vse svoje izdelke lastne blagovne znamke pakirati v embalaže, ki jih je možno zlahka reciklirati, kompostirati ali pa ponovno uporabiti. Izdelki pod (okolju prijazno) znamko "Vivi Verde” bodo ta cilj dosegli že prihodnje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top