IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 07.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Italija: Coop širi ponudbo lastnih blagovnih znamk in storitev

22.11.2019
Coop načrtuje vlaganja v višini 500 milijonov evrov za pospeševanje prodaje kar zadeva ponudbo in storitve. Glede na zadnje podatke raziskovanj, ki pravijo, da Italijani manj časa preživljajo v kuhinji, se temu prilagaja Coop in krepi dostavo hrane na dom. 
 
Trgovec Coop napoveduje velika vlaganja in poroča, da delež prodaje lastnih blagovnih znamk v njihovih prodajnih objektih napreduje.V portfelju ima kar 4500 trgovinskih znamk, ki jim je menda lani prodaja narasla na 2,7 milijarde evrov. Takšen uspeh terja povečanje nabora ponudbe, zato je Coop v minulem mesecu predstavil 80 novih izdelkov za osebno nego pod blagovno znamko "Io”.
 
Izdelki so primerni tako za dekleta kot tudi moške, ponudbo pa sestavljajo mila, šamponi, geli za tuširanje in peneče kopeli. Obstaja še dodatna blagovna znamka z imenom Io Advance, ki je usmerjena v bolj specifične potrebe strank in vključuje šampone za lase.
 
Vsi izdelki so brez alergenov, sestavine pa, ki bi lahko morda povzročile srbečico ali ostale neprijetnosti, so jasno označene. Coop namerava do leta 2022 vse svoje izdelke lastne blagovne znamke pakirati v embalaže, ki jih je možno zlahka reciklirati, kompostirati ali pa ponovno uporabiti. Izdelki pod (okolju prijazno) znamko "Vivi Verde” bodo ta cilj dosegli že prihodnje leto.

Nazaj
 



 
 
 
back to top