IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 13.12.2018 || Colruyt ne uvaja nočnih izmen - sindikat je bil proti  |  Lidl v Ilirski Bistrici odprl novo trgovino, 55. po vrsti  |  Tesco bo za božič okrepil ponudbo vegetarijanske hrane  |  Klet Vinakoper predstavlja novo linijo penin Capris Marine  |  Izjemno zadnje četrtletje za Ocado  |  General Mills imenoval direktorja za Azijo in Latinsko Ameriko  |  Coca-Cola postavlja proizvodni obrat v Gentu  |  V Radovljici spomladi nov trgovski center  |  Agrokor novembra ustvaril 2,7 milijarde evrov prihodkov  |  BAT nadaljuje z naložbami   |  Kitajska odkupila pol milijona ton ameriške soje  |  V Kopru in Novi Gorici kmalu novi poslovalnici Lidla  |  Po potrošnji in BDP (na prebivalca) pod povprečjem EU  |  Protimonopolni urad prestavil prvo sodbo o zadevi Sainsbury's-Asda  |  Potencialnim kupcem Vinaga poziv k zvišanju ponudb  |  Ministrica Pivec se je sestala z vodstvom TZS  |  V Murski Soboti odprli distribucijski center Zelena točka  |  Colruyt povečal dobiček, prodajo in tržni delež  |  Ferrero v milijardni odkup poslovanja Campbell's-a?  |  Jamnica z EBITDA (dobičkom iz poslovanja pred amortizacijo) nad pričakovanji  |   ||
   

Italija: Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk

19.09.2018
Trgovec Coop poroča, da delež prodaje lastnih blagovnih znamk v njihovih prodajnih objektih napreduje.
 
V portfelju ima kar 4500 trgovinskih znamk, ki jim je menda lani prodaja narasla na 2,7 milijarde evrov. Takšen uspeh terja povečanje nabora ponudbe, zato je Coop v minulem mesecu predstavil 80 novih izdelkov za osebno nego pod blagovno znamko "Io”.
 
Izdelki so primerni tako za dekleta kot tudi moške, ponudbo pa sestavljajo mila, šamponi, geli za tuširanje in peneče kopeli. Obstaja še dodatna blagovna znamka z imenom Io Advance, ki je usmerjena v bolj specifične potrebe strank in vključuje šampone za lase.
 
Vsi izdelki so brez alergenov, sestavine pa, ki bi lahko morda povzročile srbečico ali ostale neprijetnosti, so jasno označene. Coop namerava do leta 2022 vse svoje izdelke lastne blagovne znamke pakirati v embalaže, ki jih je možno zlahka reciklirati, kompostirati ali pa ponovno uporabiti. Izdelki pod (okolju prijazno) znamko "Vivi Verde” bodo ta cilj dosegli že prihodnje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top