IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

Italija: Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk

19.09.2018
Trgovec Coop poroča, da delež prodaje lastnih blagovnih znamk v njihovih prodajnih objektih napreduje.
 
V portfelju ima kar 4500 trgovinskih znamk, ki jim je menda lani prodaja narasla na 2,7 milijarde evrov. Takšen uspeh terja povečanje nabora ponudbe, zato je Coop v minulem mesecu predstavil 80 novih izdelkov za osebno nego pod blagovno znamko "Io”.
 
Izdelki so primerni tako za dekleta kot tudi moške, ponudbo pa sestavljajo mila, šamponi, geli za tuširanje in peneče kopeli. Obstaja še dodatna blagovna znamka z imenom Io Advance, ki je usmerjena v bolj specifične potrebe strank in vključuje šampone za lase.
 
Vsi izdelki so brez alergenov, sestavine pa, ki bi lahko morda povzročile srbečico ali ostale neprijetnosti, so jasno označene. Coop namerava do leta 2022 vse svoje izdelke lastne blagovne znamke pakirati v embalaže, ki jih je možno zlahka reciklirati, kompostirati ali pa ponovno uporabiti. Izdelki pod (okolju prijazno) znamko "Vivi Verde” bodo ta cilj dosegli že prihodnje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top