IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

Italija: Coop razširil ponudbo lastnih blagovnih znamk

19.09.2018
Trgovec Coop poroča, da delež prodaje lastnih blagovnih znamk v njihovih prodajnih objektih napreduje.
 
V portfelju ima kar 4500 trgovinskih znamk, ki jim je menda lani prodaja narasla na 2,7 milijarde evrov. Takšen uspeh terja povečanje nabora ponudbe, zato je Coop v minulem mesecu predstavil 80 novih izdelkov za osebno nego pod blagovno znamko "Io”.
 
Izdelki so primerni tako za dekleta kot tudi moške, ponudbo pa sestavljajo mila, šamponi, geli za tuširanje in peneče kopeli. Obstaja še dodatna blagovna znamka z imenom Io Advance, ki je usmerjena v bolj specifične potrebe strank in vključuje šampone za lase.
 
Vsi izdelki so brez alergenov, sestavine pa, ki bi lahko morda povzročile srbečico ali ostale neprijetnosti, so jasno označene. Coop namerava do leta 2022 vse svoje izdelke lastne blagovne znamke pakirati v embalaže, ki jih je možno zlahka reciklirati, kompostirati ali pa ponovno uporabiti. Izdelki pod (okolju prijazno) znamko "Vivi Verde” bodo ta cilj dosegli že prihodnje leto.

Nazaj
 


 
 
 
back to top