IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Portugalska: Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk

17.10.2018
Portugalska veriga supermarketov in hipermarketov Continente je pod različnimi trgovskimi znamkami letos predstavila že kar 300 SKU-jev.
 
 
 
Pedro Bruno,  komercialni direktor za lastne blagovne znamke pri družbi Sonae MC, ki nadzira verigo Continente, je pred zbrano sedmo silo povedal, da je izmed 4000 izdelkov pod njihovimi trgovskimi znamkami več kot 60 odstotkov proizvedenih na Portugalskem.
 
Preostalih 40 odstotkov pridobijo iz 20 preostalih trgov, med katerimi prednjačijo španski izdelki (15 %). Poleg tega je 90 odstotkov mleka in 99 odstotkov konzerviranih rib z domačega trga, medtem ko so številni izdelki kot na primer kavne kapsule, geli za prhanje in mila ter ocvrt krompir in voda delo domačih proizvajalcev.Bruno je poudaril, da se bodo v prihodnjem letu osredotočili na trgovski znamki Equilíbrio in Seleção.
 
Omenjeni znamki sicer v ponudbi zavzemata le 8 oziroma 4 odstotke deleža vseh izdelkov, a prodaja pri obeh raste z več kot desetimi odstotki. Lastna blagovna znamka Bio, ki vsebuje 50 izdelkov, bo prav tako razširjena.V zadnjem letu je kar 96 odstotkov kupcev v trgovinah Continente vsaj enkrat kupilo izdelek lastne blagovne znamke.
 
Izdelki iz tega segmenta sestavljajo 30 odstotkov skupnega prometa tega portugalskega trgovca, ki ima - skupaj z ostalimi formati skupine Sonae MC - vodilni položaj na trgu (22 % tržni delež).


Nazaj
 


 
 
 
back to top