IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 14.11.2018 || Danes v Ljubljani Ceneje.si razglaša spletne trgovce leta (VIDEO)  |  Coles pripravlja avtomatizirane distribucijske centre  |  Nemški Tönnies prelaga prihod  |  ZANIMIVOST: Azijec za tartuf odštel 85.000 evrov!  |  MHP kooperantom Perutnine Ptuj obljublja nadaljnji razvoj  |  Lidl učinkoviteje z (ne)uporabo plastike  |  Evropski teden zmanjševanja odpadkov   |  Za 5. beograjsko FMCG konferenco revije InStore, ki bo 22. novembra, že 380 rezervacij  |  Amazonov drugi dom bo razpet med New Yorkom in Arlingtonom  |   21. Slovenski festival vin v četrtek in petek  |  Skupina Kofola v devetih mesecih povečala prihodke in dobiček  |  Bayer (po prevzemu Monstanta) s stabilnim poslovanjem  |  Mlekarna Mihajlović lansirala novo blagovno znamko   |  Tradicionalni slovenski zajtrk kot priložnost za osveščanje  |  Francozi kot prvi prepovedali vseh pet pesticidov, zaradi katerih umirajo čebele  |  Agrokorjeva podjetja odkupujejo kar 40% skupnega "CRO" nasada mandarin  |  Odprli novi trgovino Žabac Food Outlet v zagrebškem Importanne Centru  |  Letošnji dan slovenske hrane poudarja pomen kakovosti tal  |  Medex tokrat z manjšim dobičkom  |  Rekordna žetev soje   |   ||
   

Portugalska: Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk

17.10.2018
Portugalska veriga supermarketov in hipermarketov Continente je pod različnimi trgovskimi znamkami letos predstavila že kar 300 SKU-jev.
 
 
 
Pedro Bruno,  komercialni direktor za lastne blagovne znamke pri družbi Sonae MC, ki nadzira verigo Continente, je pred zbrano sedmo silo povedal, da je izmed 4000 izdelkov pod njihovimi trgovskimi znamkami več kot 60 odstotkov proizvedenih na Portugalskem.
 
Preostalih 40 odstotkov pridobijo iz 20 preostalih trgov, med katerimi prednjačijo španski izdelki (15 %). Poleg tega je 90 odstotkov mleka in 99 odstotkov konzerviranih rib z domačega trga, medtem ko so številni izdelki kot na primer kavne kapsule, geli za prhanje in mila ter ocvrt krompir in voda delo domačih proizvajalcev.Bruno je poudaril, da se bodo v prihodnjem letu osredotočili na trgovski znamki Equilíbrio in Seleção.
 
Omenjeni znamki sicer v ponudbi zavzemata le 8 oziroma 4 odstotke deleža vseh izdelkov, a prodaja pri obeh raste z več kot desetimi odstotki. Lastna blagovna znamka Bio, ki vsebuje 50 izdelkov, bo prav tako razširjena.V zadnjem letu je kar 96 odstotkov kupcev v trgovinah Continente vsaj enkrat kupilo izdelek lastne blagovne znamke.
 
Izdelki iz tega segmenta sestavljajo 30 odstotkov skupnega prometa tega portugalskega trgovca, ki ima - skupaj z ostalimi formati skupine Sonae MC - vodilni položaj na trgu (22 % tržni delež).S svojimi 731 trgovinami Svetofor (prevod: Semafor) in Mayak (prevod: Svetilnik) so prisotni v manjših krajih blizu Urala, podjetje pa je od ustanovitve leta 2009 izjemno hitro napredovalo. V kratkem nameravajo vstopiti tudi na trg Romunije in Poljske.


Nazaj
 


 
 
 
back to top