IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 16.01.2019 || Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Regulirana bencin in dizel spet nekoliko dražja  |  Nestlé zapira tovarno v Temišvarju  |  Kosovo omililo pogoje za odpravo carin na srbsko blago  |  Despar zagnal projekt za boj proti debelosti  |  Rok za odkup deleža v Intereuropi podaljšan na začetek februarja  |  Izdelki Whole Foods kmalu tudi na celinskem delu Evrope  |  Konzum (še zmeraj) najuspešnejše podjetje Agrokorja  |  V Tušu še naprej podpirajo mlade smučarske upe  |  Nova trgovina Mercator Levstikov trg v Ljubljani širi koncept trgovin Minute  |   ||
   

Portugalska: Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk

17.10.2018
Portugalska veriga supermarketov in hipermarketov Continente je pod različnimi trgovskimi znamkami letos predstavila že kar 300 SKU-jev.
 
 
 
Pedro Bruno,  komercialni direktor za lastne blagovne znamke pri družbi Sonae MC, ki nadzira verigo Continente, je pred zbrano sedmo silo povedal, da je izmed 4000 izdelkov pod njihovimi trgovskimi znamkami več kot 60 odstotkov proizvedenih na Portugalskem.
 
Preostalih 40 odstotkov pridobijo iz 20 preostalih trgov, med katerimi prednjačijo španski izdelki (15 %). Poleg tega je 90 odstotkov mleka in 99 odstotkov konzerviranih rib z domačega trga, medtem ko so številni izdelki kot na primer kavne kapsule, geli za prhanje in mila ter ocvrt krompir in voda delo domačih proizvajalcev.Bruno je poudaril, da se bodo v prihodnjem letu osredotočili na trgovski znamki Equilíbrio in Seleção.
 
Omenjeni znamki sicer v ponudbi zavzemata le 8 oziroma 4 odstotke deleža vseh izdelkov, a prodaja pri obeh raste z več kot desetimi odstotki. Lastna blagovna znamka Bio, ki vsebuje 50 izdelkov, bo prav tako razširjena.V zadnjem letu je kar 96 odstotkov kupcev v trgovinah Continente vsaj enkrat kupilo izdelek lastne blagovne znamke.
 
Izdelki iz tega segmenta sestavljajo 30 odstotkov skupnega prometa tega portugalskega trgovca, ki ima - skupaj z ostalimi formati skupine Sonae MC - vodilni položaj na trgu (22 % tržni delež).


Nazaj
 


 
 
 
back to top