IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

Portugalska: Continente lansiral 300 novih PL proizvodov

10.01.2019
Trgovec je v letu 2018 prodajal 4.000 izdelkov lastne blagovne znamke med katerimi so jih več kot 60% izdelali na Portugalskem.


Portugalska veriga supermarketov in hipermarketov Continente je v letu 2018 na trg lansirala okoli 300 novih izdelkov različnih blagovnih znamk.  

Pedro Bruno, komercialni direktor za lastno blagovno znamko Sonae MC, je izjavil, da imajo v proaji 4.000 razlčnih enot lastnih blagovnih znamk. Preostalih 40%, ki niso domače prihaja iz 20 različnih trgov, pri čemer je Španija druga največja ponudnica števila izdelkov in predstavlja 15% do 20% skupnega prihodka.

Skupno lastne blagovne znamke sestavljajo 30% prodaje v objektih verige Continente.

Nazaj
 


 
 
 
back to top