IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 10.12.2022 || Prenovljena trgovina dm v Sarajevu  |   Luka Koper z rekordnim številom pretovorjenih avtomobilov  |  Obrtnik in podjetnik leta sta Leon Kranjc in Ivan Cajzek  |  Združenje hotelirjev za prilagoditev zakonodaje specifikam turistične panoge  |  Nova revija InStore (št.109) na spletu  |  Nova Maxi supermarketa v Obrenovcu in na Kopaoniku  |  Razširjeno partnerstvo Nomad Foods in Publicis grupe  |  Prihodnje leto izdajajo prva bankovca s podpisom ženske  |  V sedmem popisu košarica živil nekoliko dražja  |  Vesna Nahtigal z novim letom prevzema položaj generalne direktorice GZS  |  Ferrero kupuje Wells Enterprises  |   Gomex je odprl objekta v Jagodini in Kovačici  |  Eva Petrič v prestižni newyorški trgovini tokrat z razstavo čipk in parfumov  |  Musk za trenutek izgubil prvo mesto na Forbsovi lestvici najbogatejših  |  Vlada zvišala davek na presežni dobiček MOL na 95 odstotkov  |  Lidl Srbija je izvozil za 10 milijonov evrov blaga  |  V Bovcu so odprli Spar št. 112  |  Mate Štetić nov član uprave Atlantic Grupe  |  O pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize  |  Kort je odprl hipermarket na Palah  |   ||
   

Portugalska: Continente lansira premium ponudbo suhega sadja

28.12.2021
Portugalski trgovec na drobno Continente je lansiral ponudbo vrhunskega suhega sadja pod blagovno znamko Os Originals.

Ponudba je ustvarjena izključno za trgovine Continente, med drugim ponujajo pistacije Flor de Sal, popečene mandlje, indijske oreščke iz Mozambika, orehe s čilijem in soljo Dos Himalaias ali Pinhão Nacional.

S sedeža trgovinske verige so sporočili, da se v vsakem segmentu osredotočajo na kakovost izvora sestavin in načrtujejo lansiranje več izdelkov, receptov in formatov po konkurenčnih cenah.

Izdelki iz palete 'Os Originals' so razvrščeni v kategorije in vsaka je povezana z barvo.

Zelena predstavlja naravno suho sadje, oranžna je za začinjeno suho sadje, vijolična za dehidrirano suho sadje in zlata za sezonske kategorije.

S to poteza prihajajo v času, ko se portugalski potrošniki vse bolj zavedajo pomena svoje prehrane in njenega vpliva na zdravje in okolje.


Nazaj
 
 
 
 
back to top