IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Belgija: Colruyt uvaja novosti prek spleta

17.11.2017
Colruyt je v Belgiji lansiral spletno stran"Product Finder”, kjer ponujajo informacije samo o proizvodih njihove lastne blagovne znamke.

Na tej spletni strani lahko potrošniki in vsi, ki jih njihov proizvod zanima zlahka najdejo vse informacije o tem, kako ijihov zdelek zadovoljuje prehrambene navade ali če so na dieti. Dodatno pa potrošnikom omogoča tudi to, da tam poiščejo informacije o sestavinah, nutritivnih vrednostih ali o roku trajanja določenega proizvoda. 

Trgovec ob tem na ta način sporoča tudi to, da ponuja zgolj informacije o proizvodih njihove blagovne znamke, saj da so le v tem primeru le-te zanesljive. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top