IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 17.06.2019 || Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |  Znana datum in lokacija odprtja prve trgovine Mercadona  |  Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole  |  Coca-Cola in Costa "postregli" s kavo v pločevinki  |  Midi organic odprl obrat za toplotno obdelavo sadja  |  Vlada potrdila predlog zakona o omejitvi uporabe cigaret  |  Carrefour v Parizu odprl prvo (ločeno) restavracijo   |  Projekt Trgovinko zaključil (letošnje) poslanstvo   |  Vtisi obiskovalcev po 2. FMCG Summit-u  |  Ukinjeno zbiranje zamaškov za dobrodelne namene  |  Prepoved brezplačnih plastičnih vrečk tudi v gorah  |  FOTOGALERIJA: Utrinki z 2. FMCG Summit-a revije InStore  |   ||
   

Svet: Coca-Cola zaključila prevzem Coste za 4,36 milijarde EUR

09.01.2019
Podjetje Coca-Cola Co je konec poletja sporočilo dogovor o prevzemu druge največje svetovne verige kavarn, Costa. Za odkup je britanski družbi Whitbread Plc plačalo 5,1 milijarde ameriških dolarjev (4,36 milijarde evrov). 
 
 
 
Družbi sta konec avgusta sporočili, da ameriška Coca-Cola prevzema vse lokale verige Costa, ki jih je po svetu skoraj 4000. Kavarne so posajene po celem svetu. Največ jih je na matičnem trgu Velike Britanije, uspešen koncept pa je segel tudi že do Kitajske.
 
Posel sta morala do konca leta 2018 potrditi le še vrhovni evropski protimonopolni organ in temu namenjena ustanova na Kitajskem.
 
Upravni odbor Coste je bil pri glasovanju o prodaji poleti soglasen, takoj po sporočilu za javnost pa je vrednost delnic Coste poskočila za 19 odstotkov. Prevzem je še eden v vrsti potez Coca-Cole, da se usmeri stran od gaziranih sladkih pijač v bolj zdrave kategorije, čeprav je s kavo to že diskutabilno. 
 
"Kategorija toplih napitkov je ena izmed kategorij, kjer naše podjetje še nima globalno prepoznavne blagovne znamke. Costa nam s svojo močno podlago ponuja takšno možnost," je odločitev komentiral izvršni direktor družbe, James Quincey.
 
Costa ima na Otoku 2422 lokalov, po svetu pa še dodatnih 1399. Pred kratkim so odprli tudi prvo kavarno na Kitajskem, sicer pa je verigo leta 1995 Whitbread kupil za borih 19 milijonov funtov (!), ko je v Veliki Britaniji Costa poslovala z zgolj 39  postojankami.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top