IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 13.12.2019 || Alfi okrepil lastništvo terjatev do Tuša  |   ZDA, Mehika in Kanada potrdili "predelani" sporazum NAFTA  |   Spremembe v upravi Zagrebške pivovarne  |  Vino iz Sremskih Karlovcev kmalu na Kitajskem  |  Znani zmagovalci mreže Salonov penečih vin za leto 2020  |  Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda  |  S prodajami v Metroju pričakujejo 1,5 milijarde evrov  |  Petrol v letu 2020 računa na 109,8 milijona evrov dobička  |  Kroger in Walgreens ustanovila skupno podjetje za nabavo  |  Orbico gradi logistični center v Sofiji  |  Z "recikliranim" nakupom v hipermarketih Mercator do darila  |  Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |  Na prodaj dragocena zbirka viskijev Goodinga, ki je (pred tem) prodal Pepsi   |   ||
   

Svet: Coca-Cola s plastenko iz reciklirane morske plastike

08.10.2019
Ena izmed največjih svetovnih korporacij je na trg poslala prvo serijo plastenk iz nabrane ter recikliranega morskega odpada plastike.
 
 
 
 
 
Pri projektu so sodelovale organizacije Ioniqa Technologies, Indorama Ventures in Mares Circulares (Circular Seas). Coca-Cola pri izdelavi teh 300 začetnih vzorcev ni uporabila le odpadne plastike iz oceanov, so pa te prve embalaže v 25 % sestavljene iz nesnage, ki uničuje Sredozemsko morje in njegovo obalo.
 
Plastiko so zbirali s pomočjo prostovoljcev, ki so čistili na okoli 84 plažah po Španiji in na Portugalskem, pri vsem skupaj pa so pomagali tudi ribiči v 12 sredozemskih pristaniščih. Coca-Cola je nedavno vstopila v projekt World Without Waste (Svet brez odpadkov), pri čemer skuša do leta 2030 zbrati po eno steklenico ali pločevinko za vsako, ki jo tudi proda.



Nazaj
 


 
 
 
back to top