IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.07.2020 || Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |  Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju  |  Stokomak odprl trgovino v Ohridu  |  Tönnies znova odprl obrat (vendar le za uradne osebe)  |  Mastercard: "Med karanteno močno narasla lokalna potrošnja"  |  Maske bodo obvezne v vseh zaprtih prostorih  |  Kmalu odprtje največjega Bingovega nakupovalnega središča v BiH  |  Amazon iz ponudbe umaknil vse artikle ekipe Washington Redskins  |  Amazon odpira (nove) brezgotovinske supermarkete (VIDEO)  |  Kmalu nova trgovinica na gradu Podsreda  |  Gomex povsem prenovil objekt v Vršcu   |  Jana 800 je nova (omejena) etiketa  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  V Gorenju razvojni center za kuhalne in pomivalne aparate skupine Hisense  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Mlekarna Celeia v poletje s svežino Kraljičinega jogurta  |   ||
   

Svet: Coca-Cola s plastenko iz reciklirane morske plastike

08.10.2019
Ena izmed največjih svetovnih korporacij je na trg poslala prvo serijo plastenk iz nabrane ter recikliranega morskega odpada plastike.
 
 
 
 
 
Pri projektu so sodelovale organizacije Ioniqa Technologies, Indorama Ventures in Mares Circulares (Circular Seas). Coca-Cola pri izdelavi teh 300 začetnih vzorcev ni uporabila le odpadne plastike iz oceanov, so pa te prve embalaže v 25 % sestavljene iz nesnage, ki uničuje Sredozemsko morje in njegovo obalo.
 
Plastiko so zbirali s pomočjo prostovoljcev, ki so čistili na okoli 84 plažah po Španiji in na Portugalskem, pri vsem skupaj pa so pomagali tudi ribiči v 12 sredozemskih pristaniščih. Coca-Cola je nedavno vstopila v projekt World Without Waste (Svet brez odpadkov), pri čemer skuša do leta 2030 zbrati po eno steklenico ali pločevinko za vsako, ki jo tudi proda.



Nazaj
 


 
 
 
back to top